Carbon Fiber - תיקון גלשני רוח, קייט, גלים ו SUP
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
הופמן בוקר טוב
ראשית תתכונן למחר ,מסתמן כצפונית טובה
ועכשיו לתיקון של "מרקו קופלו".
הגלשן הגיע אליי כאשר חלק גדול ממנו נשאר ללקוח ביד ימין והשני ביד שמאל:lol:
נמסר לי שלבחור לא מעניין זמן וכסף הוא רוצה חדש !!!!!
החלק הראשון הוא באורך של 60 ס"מ מהחרטום ומן הסתם השני הוא השאר........
קצת רקע על החברה המדהימה הזו
אלו היו גלשני סלאלום מהירים מאוד שיבאו חברת "סרף פוינט "בזמנו וזכו כאן להצלחה רבה
אני זוכר את הימים שגולש שהיה ברשותו "מרקו קופלו" נחשב לגולש שווה ועשיר.....
תחילת התיקון היא הצמדה ארעית לראות מה נישאר ומה יורד...
לשמחתי השבר היה כזה שהשיוף הראשוני הגדול היה על מנת לאפשר הנחת בדים ולא קיצור הגלשן.
השבר נגרם מבאליסטרה מטורפת ע"י גולש כבד ומהיר .
שייפתי את "הגלשן" במשך כשעתיים על מנת לאפשר ייבוש מלא של החלקים תנאי הכרחי להמשך תיקון.
שלב שני יצא לפועל אחרי כשבוע של הנחה בשמש וייבוש +אידוי ומלח בשקית ואקום שחורה דבר אשר מנדף את כל הנוזלים מהגוף.
להערכתי הוצאתי מהגלשן כ150 ג'ר מים
לידיעה אין אפשרות לייבש את הגלשן באופן מלא!!!!!!!
שלב הנחת בדים
בחירת בדים כאן היא קריטית!
ראשון הונח בד קוולאר מסביב לכל השבר דבר אשר מחזק את גוף הגלשן באופן כזה ששני חלקי השבר יחוזקו באופן מאקסימאלי וללא עליה במשקל
מה גם שהגלשן ישן (שנת 94)
לאחר מכן מונחים בדי זכוכית באופן שווה במשקלים של 200o/z 150 oz
שכבת בד אחרונה היא בד פיניש דהיינו בד זכוכית מאוד דק המאפשר הספגה נוחה ונישלטת ללא טיפטופים מיותרים וקווי ליטוש ראשוניים
שלב ייבוש ערך כיומיים עקב לחויות לילה (אפוקסי ולחות לא הולכים יחד)
שלבי ליטוש- ליטוש ראשוני בנייר 150 גריין מוריד את כל האלמנטים הגדולים אשר צריכים לרדת , מעבר לנייר 250 מאפשר החלקה טובה אך לא סופית של כל התיקון
כעת מתקבלת תוצאה טובה אך לא סופית
סיום תיקון בניירות מים מדרגות 250 400 600 ו1200.......
צביעה בצבע יסוד וסיום בצבע עליון
לצערי אין לי תמונות משום שפרימטתי את המחשב וכל הקובץ אשר תועד נעלם לי
אולי ללקוח יש
שאלות למישהו?
היידה מחר צפונית
ראשית תתכונן למחר ,מסתמן כצפונית טובה
ועכשיו לתיקון של "מרקו קופלו".
הגלשן הגיע אליי כאשר חלק גדול ממנו נשאר ללקוח ביד ימין והשני ביד שמאל:lol:
נמסר לי שלבחור לא מעניין זמן וכסף הוא רוצה חדש !!!!!
החלק הראשון הוא באורך של 60 ס"מ מהחרטום ומן הסתם השני הוא השאר........
קצת רקע על החברה המדהימה הזו
אלו היו גלשני סלאלום מהירים מאוד שיבאו חברת "סרף פוינט "בזמנו וזכו כאן להצלחה רבה
אני זוכר את הימים שגולש שהיה ברשותו "מרקו קופלו" נחשב לגולש שווה ועשיר.....
תחילת התיקון היא הצמדה ארעית לראות מה נישאר ומה יורד...
לשמחתי השבר היה כזה שהשיוף הראשוני הגדול היה על מנת לאפשר הנחת בדים ולא קיצור הגלשן.
השבר נגרם מבאליסטרה מטורפת ע"י גולש כבד ומהיר .
שייפתי את "הגלשן" במשך כשעתיים על מנת לאפשר ייבוש מלא של החלקים תנאי הכרחי להמשך תיקון.
שלב שני יצא לפועל אחרי כשבוע של הנחה בשמש וייבוש +אידוי ומלח בשקית ואקום שחורה דבר אשר מנדף את כל הנוזלים מהגוף.
להערכתי הוצאתי מהגלשן כ150 ג'ר מים
לידיעה אין אפשרות לייבש את הגלשן באופן מלא!!!!!!!
שלב הנחת בדים
בחירת בדים כאן היא קריטית!
ראשון הונח בד קוולאר מסביב לכל השבר דבר אשר מחזק את גוף הגלשן באופן כזה ששני חלקי השבר יחוזקו באופן מאקסימאלי וללא עליה במשקל
מה גם שהגלשן ישן (שנת 94)
לאחר מכן מונחים בדי זכוכית באופן שווה במשקלים של 200o/z 150 oz
שכבת בד אחרונה היא בד פיניש דהיינו בד זכוכית מאוד דק המאפשר הספגה נוחה ונישלטת ללא טיפטופים מיותרים וקווי ליטוש ראשוניים
שלב ייבוש ערך כיומיים עקב לחויות לילה (אפוקסי ולחות לא הולכים יחד)
שלבי ליטוש- ליטוש ראשוני בנייר 150 גריין מוריד את כל האלמנטים הגדולים אשר צריכים לרדת , מעבר לנייר 250 מאפשר החלקה טובה אך לא סופית של כל התיקון
כעת מתקבלת תוצאה טובה אך לא סופית
סיום תיקון בניירות מים מדרגות 250 400 600 ו1200.......
צביעה בצבע יסוד וסיום בצבע עליון
לצערי אין לי תמונות משום שפרימטתי את המחשב וכל הקובץ אשר תועד נעלם לי
אולי ללקוח יש
שאלות למישהו?
היידה מחר צפונית
השאלה שלי
השאלה שלי היא למה לתקן גלשן שנת 94 ?
באיזה שנה תיקנת אותו ? הרי בדי קרבון ושאר הבדים והדבקים הם לא זולים
והזמן כמובן הכי יקר ..... אז מה בדיוק הסיבה כי הרי כנראה אף אחד לא יגלוש עליו יותר ממילא ?
זה במסגרת אימון תיקונים או משהו כזה ?
באיזה שנה תיקנת אותו ? הרי בדי קרבון ושאר הבדים והדבקים הם לא זולים
והזמן כמובן הכי יקר ..... אז מה בדיוק הסיבה כי הרי כנראה אף אחד לא יגלוש עליו יותר ממילא ?
זה במסגרת אימון תיקונים או משהו כזה ?
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
שאלה לגבי המלח
המלח הוא הרי האוייב הגדול.
לא עדיף לנסות להמיס את המלח במים מתוקים ואז לייבש?
או שלא הבנתי נכון.
עוד דבר, מה עם תותב? הרי שני חלקי הגלשן נפרדו ובפנים יש סדק.
לא עדיף לחבר את שני הצדדים קודם פנימית בעזרת תותבות שמצמידות קודם את צידי הגלשן מבפנים?
לא עדיף לנסות להמיס את המלח במים מתוקים ואז לייבש?
או שלא הבנתי נכון.
עוד דבר, מה עם תותב? הרי שני חלקי הגלשן נפרדו ובפנים יש סדק.
לא עדיף לחבר את שני הצדדים קודם פנימית בעזרת תותבות שמצמידות קודם את צידי הגלשן מבפנים?
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
לא המלח הוא האויב אלא המים עצמם ועתיד הגלשן
לא מכניסים עוד מים על מנת להוציא אותם........ מוציאים את המים עצמם בכל מיני שיטות
בנוגע לתותבים אלו נעשים בעיקר בגלשני גלים דהיינו שדריות וכו
בגלשני רוח לא נהוג לשתול שדריות ולכן חוזק התיקון נובע מחוזק הבדים ובחירה נכונה שלהם
קוולאר לדוגמא נותן את החוזק הכי גבוה לקריעה החיסרון שלו שהוא מאוד קשה לעיצוב ובדר"כ משתמשים בו כשכבה ראשונה ועליו שכבות נוספות של בדי זכוכית או קרבון:lol:
הכי טוב לא להגיע למצב כזה
החיבור הראשוני נעשה באמצעות ציוד חיצוני כגון קליבות נגרים וכו והצמדת החלקים החופשיים
לא מכניסים עוד מים על מנת להוציא אותם........ מוציאים את המים עצמם בכל מיני שיטות
בנוגע לתותבים אלו נעשים בעיקר בגלשני גלים דהיינו שדריות וכו
בגלשני רוח לא נהוג לשתול שדריות ולכן חוזק התיקון נובע מחוזק הבדים ובחירה נכונה שלהם
קוולאר לדוגמא נותן את החוזק הכי גבוה לקריעה החיסרון שלו שהוא מאוד קשה לעיצוב ובדר"כ משתמשים בו כשכבה ראשונה ועליו שכבות נוספות של בדי זכוכית או קרבון:lol:
הכי טוב לא להגיע למצב כזה
החיבור הראשוני נעשה באמצעות ציוד חיצוני כגון קליבות נגרים וכו והצמדת החלקים החופשיים
- aviv_bamba
- הודעות: 142
- הצטרף: 23 מרץ 2007, 22:52
גאון!!!
רון אתה גאון!!!
כאחד שעבר אצל רון כמה פעמים עם גלשנים מכל מיני סוגים שהצלחתי לשבור ולהרוס
כל פעם קבלתי בחזרה גלשן חדש! התיקון, הגימור והצביעה ללא מתחרים!!!
בנוסף, בזמן שעבדתי בחוף בת גלים יצא לי לשלוח כמה חברים לשירותו המסור והמקצועי של רון
ותמיד קיבלתי פידבק על רמתו המקצועית בתיקון הגלשנים ויותר מכל
על דאגתו ויחסו האדיב לחברינו הגולשים והמחירים הנוחים שאותם הוא דורש
על עבודות לא פשוטות כלל ועיקר!!
מלך! מלך! מלך!
אוהב אותך, מפרגן לך, ארוחה במוסעדג עלי....!!
כאחד שעבר אצל רון כמה פעמים עם גלשנים מכל מיני סוגים שהצלחתי לשבור ולהרוס
כל פעם קבלתי בחזרה גלשן חדש! התיקון, הגימור והצביעה ללא מתחרים!!!
בנוסף, בזמן שעבדתי בחוף בת גלים יצא לי לשלוח כמה חברים לשירותו המסור והמקצועי של רון
ותמיד קיבלתי פידבק על רמתו המקצועית בתיקון הגלשנים ויותר מכל
על דאגתו ויחסו האדיב לחברינו הגולשים והמחירים הנוחים שאותם הוא דורש
על עבודות לא פשוטות כלל ועיקר!!
מלך! מלך! מלך!
אוהב אותך, מפרגן לך, ארוחה במוסעדג עלי....!!
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
רון אח שלי גיבור,
לא נכנסתי לפורום כבר שלושה חודשים ומה אני רואה כשאני נכנס?פרגונים מקיר לקיר...כיף שיש good vibes, וקונצנזוס לגביך! תכלס, כשמגיע מגיע.
חוצמזה שלימדת אותי לגלוש (ועד היום יניבי 26 מעיר לי לסגור קצת את היד האחורית) הצלת מספר רב של גלשנים שיקרים מאוד לליבי, כולל גלשן קאסטום אחד יחיד ומיוחד של הגאון המרן ריצ'רד גרין.
לאות הוקרה אני אדאג להביא לך חול מהוקיפה (בשקית), אני עולה לרגל לשבוע!!!
אור.
לא נכנסתי לפורום כבר שלושה חודשים ומה אני רואה כשאני נכנס?פרגונים מקיר לקיר...כיף שיש good vibes, וקונצנזוס לגביך! תכלס, כשמגיע מגיע.
חוצמזה שלימדת אותי לגלוש (ועד היום יניבי 26 מעיר לי לסגור קצת את היד האחורית) הצלת מספר רב של גלשנים שיקרים מאוד לליבי, כולל גלשן קאסטום אחד יחיד ומיוחד של הגאון המרן ריצ'רד גרין.
לאות הוקרה אני אדאג להביא לך חול מהוקיפה (בשקית), אני עולה לרגל לשבוע!!!
אור.
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
- גולן
- הודעות: 4120
- הצטרף: 10 דצמבר 2005, 08:00
- איזה_גולש_אתה: גולש חספקה
- מיקום: בת גלים - על הספוט
- יצירת קשר:
Carbon Fiber - תיקוני גלשני רוח וקייט
Carbon Fiber מיקירי ומחלוצי אתר בת גלים הצטרף בימים אלו למפרסמים באתר .
קרבון הידוע גם בכינויו רון מפעיל סדנת תיקוני גלשני רוח וקייט מזה כ 11 שנים.
רון מתקן גם שלדות אופניים מסיבי פחמן מזה כשנתיים.
בזמנו הפנוי רון מלמד גלישת רוח ותמיד אוהב לייעץ ולעזור לגולשים מתעניינים.
הסדנה של רון ממוקמת בבת גלים סמוך מאוד למועדון והגלשנים מטופלים מיידית.
קרבון הידוע גם בכינויו רון מפעיל סדנת תיקוני גלשני רוח וקייט מזה כ 11 שנים.
רון מתקן גם שלדות אופניים מסיבי פחמן מזה כשנתיים.
בזמנו הפנוי רון מלמד גלישת רוח ותמיד אוהב לייעץ ולעזור לגולשים מתעניינים.
הסדנה של רון ממוקמת בבת גלים סמוך מאוד למועדון והגלשנים מטופלים מיידית.
Re: Carbon Fiber - תיקוני גלשני רוח וקייט
מצטרף לכול מילה של גולן
קרבון פייבר- איש יקר והגון, תמיד עוזר מכל הלב והנשמה
ומתקן גלשנים על.
בהצלחה
קרבון פייבר- איש יקר והגון, תמיד עוזר מכל הלב והנשמה
ומתקן גלשנים על.
בהצלחה
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
Re: carbon fiber - הצטרף למפרסמים באתר בת גלים
צביקי תודה על המילים החמות
רק תשמר מבאליסטרות חזקות
אין על קואטרו
רק תשמר מבאליסטרות חזקות
אין על קואטרו
Re: Carbon Fiber - תיקון גלשני רוח וקייט
רון שלום,
יש לי גלשן JP 2006 שנתתי למישהוא לתיקון אבל הוא סוחב אותי כבר למעלה משבועיים. במידה ומחר הגלשן לא יהיה מוכן, הייתי רוצה להביא אותו אליך לתיקון. איך אפשר ליצור קשר?
תודה,
אלון.
יש לי גלשן JP 2006 שנתתי למישהוא לתיקון אבל הוא סוחב אותי כבר למעלה משבועיים. במידה ומחר הגלשן לא יהיה מוכן, הייתי רוצה להביא אותו אליך לתיקון. איך אפשר ליצור קשר?
תודה,
אלון.
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
Re: Carbon Fiber - תיקון גלשני רוח וקייט
דבר איתי
0578185892
0578185892