שני סנפירים לסטארבורד?
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
מייצרים
ויש לזה יתרון עדיפים שני סנפירים מאשר אחד ולו רק בגין הגובה של הסנפיר ליד החוף מה גם ששני סנפירים נותנים שליטה טובה יותר על הגלשן
הם ממשיכים להעתיק .....
גלשני HIFLY כבר חמש שנים עם דו סנפיר(TWINSER).
כל הליין של הWAVE, והMADD.( דגמים של גלשנים).
וכמובן הFREESTYLE.הם בעלי דו סנפיר.
וכל הגלשנים מיוצרים לציבור הגולשים.
אז למה דו סנפיר:
אין יותר החלקות (SPIN-OUT).
אחיזה יותר טובה במים ובגלים.
יש אפשרות של גלישה עם מפרשים גדולים בסנפירים קטנים,מקבלים בקרה טובה יותר בזמן הגלישה.
כאשר שני סנפירים מורכבים אחד ליד השני נוצר עילוי מיטבי ומתקבל עליה מהירה לריחוף ואין צורך ללחוץ על מרכז הלחץ או לבצע שינוים עלידי פימפום.
במהירות הלחיצה על הדופן מינימלית.
הדו סנפיר הם קטנים ויש להם פחות התנגדות מסנפיר בודד דבר שמקל על המהירות
וחידוד לתוך הרוח הרבה יותר טוב מסנפיר בודד.
נא לא לשכוח את היתרות בדו סנפיר במקרה של שבירת סנפיר.......
הסיבוב על הגל נעשה בכל רדיוס מתבקש ,ושומר על מצב האף גם כאשר הגלשן נמצא על הצד.
גם הסיבובים הרגילים מתבצעים ביתר קלות.
נגד הדו סנפיר , עלות של שני סנפירים בהחלפה וצריכים להרכיב שני סנפירים כל פעם.
גלשני HIFLY כבר חמש שנים עם דו סנפיר(TWINSER).
כל הליין של הWAVE, והMADD.( דגמים של גלשנים).
וכמובן הFREESTYLE.הם בעלי דו סנפיר.
וכל הגלשנים מיוצרים לציבור הגולשים.
אז למה דו סנפיר:
אין יותר החלקות (SPIN-OUT).
אחיזה יותר טובה במים ובגלים.
יש אפשרות של גלישה עם מפרשים גדולים בסנפירים קטנים,מקבלים בקרה טובה יותר בזמן הגלישה.
כאשר שני סנפירים מורכבים אחד ליד השני נוצר עילוי מיטבי ומתקבל עליה מהירה לריחוף ואין צורך ללחוץ על מרכז הלחץ או לבצע שינוים עלידי פימפום.
במהירות הלחיצה על הדופן מינימלית.
הדו סנפיר הם קטנים ויש להם פחות התנגדות מסנפיר בודד דבר שמקל על המהירות
וחידוד לתוך הרוח הרבה יותר טוב מסנפיר בודד.
נא לא לשכוח את היתרות בדו סנפיר במקרה של שבירת סנפיר.......
הסיבוב על הגל נעשה בכל רדיוס מתבקש ,ושומר על מצב האף גם כאשר הגלשן נמצא על הצד.
גם הסיבובים הרגילים מתבצעים ביתר קלות.
נגד הדו סנפיר , עלות של שני סנפירים בהחלפה וצריכים להרכיב שני סנפירים כל פעם.
- hadaryuval
- הודעות: 1144
- הצטרף: 23 אוקטובר 2006, 18:47
לא ניסיתי אף פעם אבל חייב...
להגיד שזה נכון שיהודה הוא ראשון מביאי הבשורה ארצה (חלוץ) וזה הרגע להזכיר שיהודה גם הביא ראשון הרבה דברים אחרים שתפשו כשאחרים פחדו
יובק'ה - 0544-982999
יש לך למכירה ציוד משומש ? אל תהיה נואש!
לפורום המשומשים של יובק'ה פנית? את הציוד יותר לא ראית
לכל שאלה או בקשה תשובה:
hadar.yuval@gmail.com
-------------------------------------------
יש לך למכירה ציוד משומש ? אל תהיה נואש!
לפורום המשומשים של יובק'ה פנית? את הציוד יותר לא ראית
לכל שאלה או בקשה תשובה:
hadar.yuval@gmail.com
-------------------------------------------
- carbon fiber
- הודעות: 1951
- הצטרף: 29 דצמבר 2006, 17:37
- מיקום: במדבר הכחול
ועוד הערה קטנה לי היה פעם גלשן וויב מדהים שקניתי מארנון דגן (המנוע האדום) עם 3 סנפירים קטנים והאמת זה הגלשן שתימרן הכי בן -ונה שחוויתי על המים אבל אז עוד הייתי בחיתולי והגלשן הזה קידם אותי .
ולמי שזוכר את דני הקטן (כשר )גולש וויב סופני וטכני לחלוטין הסביר לי את הקונספט של 3 סנפירים
מקביל לקו קמור ועליו נמצא תמיד כדור באמצע הקימור ותמיד נוטה ליפול ימין או שמאל.
לגלשן קראו דלתא והוא פשוט היה פצצה במים אבל שבק חיים מהר מאוד .
הגלשן נועד לתת בראש בדאון דה ליין לא שנתתי אז ......וראיתי פעם את כשר עם הגלשן והוא אמר לי שאין על הדבר הזה במים ,ואני מאמין לו!!!!!!
יום טוב וחג שמח
רון
ולמי שזוכר את דני הקטן (כשר )גולש וויב סופני וטכני לחלוטין הסביר לי את הקונספט של 3 סנפירים
מקביל לקו קמור ועליו נמצא תמיד כדור באמצע הקימור ותמיד נוטה ליפול ימין או שמאל.
לגלשן קראו דלתא והוא פשוט היה פצצה במים אבל שבק חיים מהר מאוד .
הגלשן נועד לתת בראש בדאון דה ליין לא שנתתי אז ......וראיתי פעם את כשר עם הגלשן והוא אמר לי שאין על הדבר הזה במים ,ואני מאמין לו!!!!!!
יום טוב וחג שמח
רון
החסרון
החסרון הראשי הוא שלגלשן עם יותר מסנפיר אחד - אין מהירות, גלשן עם יותר מסנפיר אחד איטי.
Maty Frydman
Freegull Sea Sports LTD
מרכז ימי קיסריה
Phone: 04-6270831 04-6364605
Car Phone: 052-2852030
mail: freegull@wind.co.il
Site: www.wind.co.il
Freegull Sea Sports LTD
מרכז ימי קיסריה
Phone: 04-6270831 04-6364605
Car Phone: 052-2852030
mail: freegull@wind.co.il
Site: www.wind.co.il
- alonkaplan
- הודעות: 874
- הצטרף: 14 ינואר 2006, 08:00
- יצירת קשר:
בביקורי האחרון בפוארטהוונטורה, האיים הקנריים נתקלנו ביצרן גלשנים מקומי שעושה את כל הגלשנים שלו עם 3 סנפירים.
הוא הסביר לנו ממושכות את היתרונות, וגם את החסרונות. החיסרון העיקרי נובע מכיוון לא טוב של זוויות הסנפירים ואורך הסנפירים.
הוא הסביר לנו שלאחר ניסויים רבים הוא מצא את הנוסחא להשגת תוצאות אופטימליות, כך שמקבלים גלשן מהיר יותר ומתמרן טוב יותר. כיום הוא מייצר את כל הגלשנים שלו עם 3 סנפירים, בעלי גודל דומה (הסנפיר האמצעי גדול רק במעט מסנפירי הצד).
לשאלה "אם זה כזה טוב - למה לא כולם עושים את זה?" הוא ענה שחברות הגלשנים לא מעוניינות להשקיע בזה כיום. (היתה לו גישה קצת קונספירטיבית כלפי תעשיית הגלישה).
גולן נבהל מהטיפוס...אני דווקא התלהבתי. כנסו לאתר שלו ותחליטו לבד www.witchcraft.nu
הוא הסביר לנו ממושכות את היתרונות, וגם את החסרונות. החיסרון העיקרי נובע מכיוון לא טוב של זוויות הסנפירים ואורך הסנפירים.
הוא הסביר לנו שלאחר ניסויים רבים הוא מצא את הנוסחא להשגת תוצאות אופטימליות, כך שמקבלים גלשן מהיר יותר ומתמרן טוב יותר. כיום הוא מייצר את כל הגלשנים שלו עם 3 סנפירים, בעלי גודל דומה (הסנפיר האמצעי גדול רק במעט מסנפירי הצד).
לשאלה "אם זה כזה טוב - למה לא כולם עושים את זה?" הוא ענה שחברות הגלשנים לא מעוניינות להשקיע בזה כיום. (היתה לו גישה קצת קונספירטיבית כלפי תעשיית הגלישה).
גולן נבהל מהטיפוס...אני דווקא התלהבתי. כנסו לאתר שלו ותחליטו לבד www.witchcraft.nu
אלון קפלן - הדרכת גלישה
גלישת רוח, גלים, sup
שעורים / קורסים / סדנאות
סדנאות גלישת רוח בחו"ל
052-3230144
http://www.yamia.co.il" onclick="window.open(this.href);return false;
גלישת רוח, גלים, sup
שעורים / קורסים / סדנאות
סדנאות גלישת רוח בחו"ל
052-3230144
http://www.yamia.co.il" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: החסרון
מתי,מתי כתב:החסרון הראשי הוא שלגלשן עם יותר מסנפיר אחד - אין מהירות, גלשן עם יותר מסנפיר אחד איטי.
מניסיון הגלשנים מהירים מאד, אך לא מהירים כמו גלשני הFREERIDE.
יש לנו נסיון של הגלשנים שנמכרו הMADD 90 ליטר ,יש להם מהירות יפה.
בכתבה גם כתבתי את החסרונות :עלות של שני סנפירים בהחלפה,והרכבה של שני סנפירים כל פעם...
אלון, מה אתה משווה , יצרן מקומי לחברה HIFLY שמיצרת גלשניםכ30 שנה.alonkaplan כתב:בביקורי האחרון בפוארטהוונטורה, האיים הקנריים נתקלנו ביצרן גלשנים מקומי שעושה את כל הגלשנים שלו עם 3 סנפירים.
הוא הסביר לנו ממושכות את היתרונות, וגם את החסרונות. החיסרון העיקרי נובע מכיוון לא טוב של זוויות הסנפירים ואורך הסנפירים.
הוא הסביר לנו שלאחר ניסויים רבים הוא מצא את הנוסחא להשגת תוצאות אופטימליות, כך שמקבלים גלשן מהיר יותר ומתמרן טוב יותר. כיום הוא מייצר את כל הגלשנים שלו עם 3 סנפירים, בעלי גודל דומה (הסנפיר האמצעי גדול רק במעט מסנפירי הצד).
לשאלה "אם זה כזה טוב - למה לא כולם עושים את זה?" הוא ענה שחברות הגלשנים לא מעוניינות להשקיע בזה כיום. (היתה לו גישה קצת קונספירטיבית כלפי תעשיית הגלישה).
גולן נבהל מהטיפוס...אני דווקא התלהבתי. כנסו לאתר שלו ותחליטו לבד www.witchcraft.nu
ודו סנפיר, הם מיצרים ליין שלם שלגלשנים ב5 שנים האחרונות...
ומדובר על דו סנפיר ולא תלת סנפיר שהיה קיים שנים בעליות וירידות.
צודק בענין החפיפה ביו הסנפירים, חייב חפיפה שווה, תיתן עילוי מכסימלי....
לפי הדיווח בפורום של סטארבורד, גם קאולי שניצח את התחרות השתמש בגלשן בעל שני סנפירים. כנראה שאלו גלשני קאסטום שפשוט צבעו אותם בצבעים של הספונסרים.
http://www.star-board.com/forum/showthread.php?t=2695
באתר של סטארבורד לא מצאתי עדות לכך שהם מייצרים גלשנים עם שני סנפירים.
http://www.star-board.com/forum/showthread.php?t=2695
באתר של סטארבורד לא מצאתי עדות לכך שהם מייצרים גלשנים עם שני סנפירים.
טוב, חשבתי לבדוק מה קורה בפורום של סטאר-בורד לראות אם יש תגובה כלשהי.
מישהו מה-team אכן הגיב והסביר על מה ולמה. בהתאם לבקשתו של עמית, אני לא אעשה קופי פייסט לכל התגובה, מי שרוצה יכול למצוא אותה כאן http://star-board.com/forum/showthread. ... light=TWIN
על פי התגובה שלו גלשן בעל שני סנפירים מיועד בעיקר לגולשי הוייב , אשר מחפשים לסחוט יותר ביצועים מ"גלים מהירים וחלולים". שיהיה להם בהצלחה.
עוד מהפורום הנ"ל, גם מיועדנו קווין פריצ'ארד התייחס בחיוב לגלשן בעל שני הסנפירים בבלוג שלו, אך לא פירט יותר מדי. הנה לינק לבלוג, שיש בו עניין לכולנו, אני מניח :http://kevinpritchardwindsurfing.blogsp ... -wind.html
לסיכום, נראה כי כל החברות הגדולות, למעט היי-פליי חושבות שהיתרונות הרבים שיהודה מנה אינם
מצדיקים את ההשקעה הכלכלית בבניית גלשנים כאלו, אלא לגולשים תחרותיים אשר מעוניינים בכך.
חג שמח ועונת צפוניות משובחת לכולם!
מישהו מה-team אכן הגיב והסביר על מה ולמה. בהתאם לבקשתו של עמית, אני לא אעשה קופי פייסט לכל התגובה, מי שרוצה יכול למצוא אותה כאן http://star-board.com/forum/showthread. ... light=TWIN
על פי התגובה שלו גלשן בעל שני סנפירים מיועד בעיקר לגולשי הוייב , אשר מחפשים לסחוט יותר ביצועים מ"גלים מהירים וחלולים". שיהיה להם בהצלחה.
עוד מהפורום הנ"ל, גם מיועדנו קווין פריצ'ארד התייחס בחיוב לגלשן בעל שני הסנפירים בבלוג שלו, אך לא פירט יותר מדי. הנה לינק לבלוג, שיש בו עניין לכולנו, אני מניח :http://kevinpritchardwindsurfing.blogsp ... -wind.html
לסיכום, נראה כי כל החברות הגדולות, למעט היי-פליי חושבות שהיתרונות הרבים שיהודה מנה אינם
מצדיקים את ההשקעה הכלכלית בבניית גלשנים כאלו, אלא לגולשים תחרותיים אשר מעוניינים בכך.
חג שמח ועונת צפוניות משובחת לכולם!