דוח תאונה.

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.

BBCode כבוי
סמיילים כבויים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דוח תאונה.

השיטור בכנרת

על ידי sabag » 03 ספטמבר 2009, 10:18

חובתי לציין מנסיון של שנים בגלישה בכנרת שהחברה האלה עושים עבודת קודש.עשרות פעמים הייתי נוכח בחילוץ גולשים בחוף גינו וראיתי מאות סיורים יזומים.זה נכון שבאופנה להשמיץ שוטרים...אבל במקרה הזה זה לירוק לבאר שאנו הגולשים שותים מממנה.

משטרה בכנרת

על ידי yael » 02 ספטמבר 2009, 22:23

אי יודעת שכבר נאמר הרבה אבל חייבת להוסיף.במשך השנים בהם אני גולשת ומדריכה גלישה בכנרת ראיתי איך המשטרה עוזרת ועומדת לשרות הציבור והגולשים בכלל. לא פעם התקשרתי להתלונן על אופנוע ים משתולל או גולש שנסחף והם באו והגיבו במהירות ובמקצועיות וחילצו את הגולש ואת הציוד (דבר שלא בכול מקום עושים) אני אישית מנסה למנוע הסתבכות או לטפל בבעיה בעצמי ורק כמוצא אחרון לבקש את עזרת המשטרה ולצערי שמעתי לא פעם אנשים שמתיחסים לשיטור הימי כמונית שרות ונשארים בחוץ עד הרגע האחרון ואז מתקשרים מהטלפון שלקחו איתם מראש למטרה זו. בקיצור יש לנו מזל שאנשי השיטור הימי בטבריה שחלקם גולשים בעצמם עוזרים בשמחה וככול יכולתם אז חשוב דבר ראשון להודות להם ודבר שני לא לנצל את עזרתם סתם .

אז לפחות מימני תודה לכול השוטרים בשיטור הימי על העזרה שהגשתם לי ולגולשים שדיווחתי עליהם

יעל

על ידי omers81 » 02 ספטמבר 2009, 21:34

בקיצור כולם מוזמנים לבוא ולהתנדב ולהיווכח....אני סמוך ובטוח שאף משטרה בארץ או בעולם מסייעת בצורה כזו לגולשי רוח, תבדקו אותי ! וזהו !

על ידי Moshe » 02 ספטמבר 2009, 13:35

עומר, יש משפט באנגלית שאומר Attitude is a small thing that makes a big difference. כמו שאתה בטח יודע, ישנם גולשים בכל מיני רמות וגולש שנשבר לו ציוד לא יצא כרגע מהג'קוזי. אפשר להגיד לגולש משהו כמו "שמע, יש לי מקרה יותר מסוכן משלך ואני חייב לגשת לאירוע" ולא "בחור, בחור, שחה לחוף!". בקיצור, אתם צריכים לזכור שאתם נותני שירות וכל זה היה כנראה נפתר אם הבחור היה מקבל תשובה קצת אחרת.

חחח

על ידי hoffman10 » 02 ספטמבר 2009, 12:39

אחלה שיר מזרחיחי
תנסה למכור לאווי ביבטר

עוד ארוע הזוי ...... עם מוסר השכל

על ידי korisios » 02 ספטמבר 2009, 11:58

אתמול במשאבות הגעתי אל החוף
הרוח מנשבת האוירה סוף.
מתחיל להרכיב בשמש החמה
עוד דקות ספורות אגלוש ויהי מה

הרבה גולשים במים ורוח למכביר
סוף העונה בפתח צריך להיות זהיר
פתאום בלי הודעה הרוח נגמרה
כל הגולשים במים תקועים בלי שום ברירה
אם יסחפו, בסוף יגיעו לאן ?
עדיף כבר לטבוע מאשר לצאת בחוף גולן

פתאום במהירות הגיעה סירת המשטרה
מקווה שהיא באה להציע קצת עזרה

צעקתי "היי שוטר אתה חייב לי לעזור,
אין טיפה של רוח, איך אני אחזור ?"

השוטר לי בזלזול אומר "תעזוב אותי בחיית
יש מקרים דחופים ממך, תסתדר לבד"
המשכתי עוד לצרוח והמשטרה עזבה
הרגשתי "זה הסוף שלי, תיכף כבר אטבע"

כשגמרתי לצרוח ולהשתולל כמו קוף
גיליתי שאני בכלל עדיין מרכיב על החוף .........

השיטור הימי בכנרת...

על ידי מושיקו » 01 ספטמבר 2009, 03:05

כטברייני וגולש רוח כבר הרבה זמן אני יכול להגיד בוודאות שהשיטור הימי בטבריה הוא נכס לכל הגולשים והרוחצים בכנרת הבעיה היא פשוטה מאוד ונובעת ממחסור בתקציב המשטרה בכלל והמשטרה הימית בכנרת בכלל. במידה והיו במים 5 סירות שיטור ימי אני בטוח ב99.9% שמצב כזה לא היה קורה!!! ( אלא אם כן אתה מנחוס ו5 ילדים שיחקו ליד החוף ואבדו להורים שלהם ) עוד פיתרון נחמד שיכול לבוא בחשבון זה להגיד לאחד האופנוענים שלידך בחוף ( בכל חוף בכינרת יש אופנוענים ) שיסתכל עליך מידי פעם ויעזור לך לפי הצורך - וזה לא בושה להציע תשלום על כך ( בדיוק כמו שמשלמים לשירותי סירה ) כך לשיטור הימי יהיה יותר זמן לטפל במקרים אחרים וגם אתה תזכה לחילוץ מהיר.

באמת לא מבין מה כל העצבים פה.

על ידי Yossi Maman » 31 אוגוסט 2009, 20:28

שאגי 70 - לתגובתך הסימפתית ואוהדת לא נראה לי שצריך להגיב - אם הייתי מבקש ממני 500 שקל על חילוץ או לחלופין משאיר אותי להיסחף ולצאת ב-21:00 בערב איפה שהו - הייתי משלם לך 500 שקל.
אם השוטר היה מחלץ גם הייתי יודע לפרגן ולומר תודה (גם פה בפורום).
לא יודע מה היה באותו יום שישי ואם באמת היו לו 4 ילדים לחלץ אז אין לי בעיה שישאיר אותי במים. קטונתי להבין את סדר יומו של השוטר הימי - אבל מאופן ההתנהלות שלו לא נראה לי שהוא היה מחלץ אותי גם אם היה לו משעמם.
לא אמרתי דבר על השיטור הימי של הכינרת - תיארתי מקרה ספציפי ואין להסיק ממנו יותר ממסקנה ספציפית.
עומר - תודה על הדאגה - זה לא באמת מציק לי מאוד פרט לכך שיש לצאת מנקודת הנחה שכשאתה יוצא למים - אתה לבד במים.
קובי - תודה על העצה - נראית לי שימושית ביותר.

עומר!! שום דבר לא יצא מפרופורציה

על ידי sagy70 » 31 אוגוסט 2009, 18:15

כתבתי לך הודעה אישית.
רד מהנושא.
אתה לא רואה שאף אחד לא מפרגן.
ישראלים יודעים רק לבכות.
ביי

על ידי omers81 » 31 אוגוסט 2009, 17:56

כל העניין יצא קצת מפורפורציה אבל שתבינו שאין מצב בעולם ששוטר יגיד דבר כזה אלא אם כן יש מקרה דחוף יותר למשל ילד בן 4 ששיחק בחול על קו המים ולפתע נעלם להוריו ...
וזה קורה כל יום !!! ..יוסי ת'קשר אליי אם אתה לחוץ לדעת מה היה דחוף יותר ממך ותקבל תשובה כנה ...
תודה ... הדר אתה גם מוזמן להתקשר ואני אסביר לך איך עובדים במשטרה "יש מאין".... :wink:

הדר ויוסי ממן !!!!!!

על ידי sagy70 » 31 אוגוסט 2009, 14:59

אם על כל חילוץ הייתם מחוייבים בכסף אז אולי הייתם שוחים בשקט לחוף.
כיבוי אש ומד''א כבר היו גובים ממכם את השירות הזה בריבית דריבית.
כאשר קראתי את הנאמר כאן, חשבתי לעצמי מי אתם שצריך לתת לכם בכלל דין וחשבון על שיקול דעת זה או אחר. אבל אחרי ששתיתי קצת מים, אני הענה לכם בשאלה: בואו נראה את שיקול הדעת שלכם!!!. אדון יוסי ממן נמצא במרחק 200 מ' מהחוף על גוף הגלשן ללא המערך שמפריע לו לחתור לחוף, כאשר במרחק של 2 קמ'' בעומק חברו לתחביב חווה את אותו אירוע וגם לו נקרע הקרדן רק שלגולש בעומק גוף הגלשן ברח עם הרוח והוא נותר רק עם המערך שכל רגע יצלול למעמקים.
ולך תחפש עכשיו ראש בים הסוער.
ולפני שתגיב בו נגיד שהיית 1 קמ' מהחוף כי לטענתך היית כמה מאות מטרים מהחוף.
אז למי יוגש סיוע קודם לכן, לזה שנמצא במים ללא אמצעי ציפה או לזה שיש אמצעי ציפה שבו הוא: א. יכול גם להתקדם לכוון החוף ב. בולט יותר לעיין ג. יכול לשרוד גם לילה שלם בלי הגבלה של מים.

פתרון מידי -להחלצות עצמית

על ידי קובי » 31 אוגוסט 2009, 13:24

חברים
כאשר הגומיה נקרעת - יש לפרום את החבל בבסיס המאריך (לא לשחרר מהבולדוק)
לפתוח את בית העקב ("קראדן") מספר סיבובים.
ללפף את החוט כמה שיותר קרוב למאריך -מומלץ לשים את מגן הקרדן בתחתית התורן כדי למנוע פגיעה בגוף הגלשן
וממש בזהירות לגלוש חזרה לחוף -לצערי בצעתי זאת מספר פעמים בהצלחה :cry:
ההמלצה הכי טובה -מדי פעם כשנופלים למים -תן מבט בגומיה -אם יש סימני סריטה או חתכים -להחליף מיד!

על ידי הדר » 31 אוגוסט 2009, 01:21

omers81 כתב:אז ככה ...
אף שיטור ימי בכל הארץ לא עושה בשביל הגולשים כמו השיטור ימי בטבריה ויש הרבה גולשים שיעידו על כך והרבה אנשים שחיים בזכותם .
לעניין שלך ...
אם התקבלו ארבעה מקרים של חשד לטביעה של ילדים בחופים שונים ויש רק שתי סירות באותה עת שהם נתקלו בך אז תבין לבד את סדר העדיפויות...
ותמיד תזכור שהמשטרה מתוקצבת! ואנחנו, ברובנו עושים את המקסימום.
תודה.
ואם תרצה שאני אברר לך מה בדיוק היה רק תגיד.
עומר - 0506276832
===============================================

עומר
על פניו, נראה כהתנהלות לא נכונה של השיטור.
כמובן שישנה אפשרות של קדימות מקרה דחוף אחר.
אבל צריך לקחת בחשבון גם את האפשרות השניה : טעות בשיקול דעת של השוטר,
או חלילה גם גרוע מכך.
גם אם רובכם עושים את המקסימום (ועל כך צריכה להיות לכולנו הערכה עמוקה אליכם),
יתכן שאחד מכם לא נהג כמוכם !
מציע לך לבדוק את המקרה הספציפי הזה.גם אם הגולש עצמו לא יפנה ויבקש זאת ממך.
תחקיר, במקרה כזה, יכול רק להועיל !
במיוחד לשיטור הימי.

לא לחסוך

על ידי צביקה » 30 אוגוסט 2009, 08:39

תודה יוסי ששיתפת אותנו במקרה הלא נעים
אולי לקחים שהייתי מפיק מהמקרה :
שצריך לבדוק את הקרדן לפני כל גלישה ואם הוא יבש או סדוק או יש בו קרעים
אז להחליף אותו ולא לחסוך
כשהקרדן נקרע אז ה board יכול להפרד מהגלשן ויתכן מצב
שה board יעוף ברוח והגולש נשאר רק עם המערך .
מצב מאוד מסוכן כי ה board משמש כמצוף במקרה הצורך .
אני מכיר אישית מישהו שבילה כמעט לילה שלם על מערך ללא board
בכינרת עד שאיתרו אותו לפנות בוקר

על ידי Amit » 29 אוגוסט 2009, 21:31

:!:

חזרה למעלה