דוח תאונה.
עומר, יש משפט באנגלית שאומר Attitude is a small thing that makes a big difference. כמו שאתה בטח יודע, ישנם גולשים בכל מיני רמות וגולש שנשבר לו ציוד לא יצא כרגע מהג'קוזי. אפשר להגיד לגולש משהו כמו "שמע, יש לי מקרה יותר מסוכן משלך ואני חייב לגשת לאירוע" ולא "בחור, בחור, שחה לחוף!". בקיצור, אתם צריכים לזכור שאתם נותני שירות וכל זה היה כנראה נפתר אם הבחור היה מקבל תשובה קצת אחרת.
משטרה בכנרת
אי יודעת שכבר נאמר הרבה אבל חייבת להוסיף.במשך השנים בהם אני גולשת ומדריכה גלישה בכנרת ראיתי איך המשטרה עוזרת ועומדת לשרות הציבור והגולשים בכלל. לא פעם התקשרתי להתלונן על אופנוע ים משתולל או גולש שנסחף והם באו והגיבו במהירות ובמקצועיות וחילצו את הגולש ואת הציוד (דבר שלא בכול מקום עושים) אני אישית מנסה למנוע הסתבכות או לטפל בבעיה בעצמי ורק כמוצא אחרון לבקש את עזרת המשטרה ולצערי שמעתי לא פעם אנשים שמתיחסים לשיטור הימי כמונית שרות ונשארים בחוץ עד הרגע האחרון ואז מתקשרים מהטלפון שלקחו איתם מראש למטרה זו. בקיצור יש לנו מזל שאנשי השיטור הימי בטבריה שחלקם גולשים בעצמם עוזרים בשמחה וככול יכולתם אז חשוב דבר ראשון להודות להם ודבר שני לא לנצל את עזרתם סתם .
אז לפחות מימני תודה לכול השוטרים בשיטור הימי על העזרה שהגשתם לי ולגולשים שדיווחתי עליהם
יעל
אז לפחות מימני תודה לכול השוטרים בשיטור הימי על העזרה שהגשתם לי ולגולשים שדיווחתי עליהם
יעל
השיטור בכנרת
חובתי לציין מנסיון של שנים בגלישה בכנרת שהחברה האלה עושים עבודת קודש.עשרות פעמים הייתי נוכח בחילוץ גולשים בחוף גינו וראיתי מאות סיורים יזומים.זה נכון שבאופנה להשמיץ שוטרים...אבל במקרה הזה זה לירוק לבאר שאנו הגולשים שותים מממנה.