צריך טיפים לגביי כניסה לרצועה אחורית
צריך טיפים לגביי כניסה לרצועה אחורית
השנה אני נכנסתי לראשונה לרצועה קדמית בלי בעייה מיוחדת, קיים אצלי פחד מסויים להכנס לרצועה האחורית, אתמול בשדות ים - תנאים מעולים, ניסיתי מס' פעמים להכניס רגל אחורית -ללא הצלחה, הגלשן עלה לרוח או איבדתי שיווי משקל.
מה עושים?
מה עושים?
- fabianspiner
- הודעות: 90
- הצטרף: 17 אוגוסט 2008, 20:45
- יצירת קשר:
רצועה אחורית
תנסה להזיז את הרגל האחורית רק קצת אחורה תוך כדי המפרש נישאר במקום -לא לימשוך אותו אחורה -כל פעם עוד קצת-
fghryrfrry jkfu
תמשיך לנסות
קודם כל מברוק.
שנית, פשוט תמשיך לנסות. בסוף זה יגיע.
שלישית, תפתח מאד את הרצועות ככה שלא תהיה שום בעיה למצוא אותן ולהכנס אליהן.
רביעיות, אם אתה רוצה שזה יגיע יותר מהר, תתחיל להפעיל הרבה לחץ על המנור כלפי מטה. הדרך הטובה ביותר לוודא את זה היא לשמור שהמרפקים מצביעים מטה. תחשוב על "לעשות עליית מתח על המנור".
ברגע שאתה עושה את זה, אוטומטית הרגליים שלך יותר חופשיות כי יש עליהן פחות משקל ואז יותר קל להזיז אותן ולהכנס לרצועות.
דבר נוסף, תנסה לתרגל כיפוף של הברך האחורית ולגלוש עם כמה שיותר משקל על הרגל הקדמית וכמה שפחות על הרגל האחורית. אז היא תהיה חופשית להגיע לכל מקום.
את הרגל האחורית מכניסים מיד, ממש מיד אחרי הרגל הקדמית ואל תחכה שהמהירות תהיה כזו שאי אפשר להזיז אותה.
אם בכל זאת אתה כבר עם הרגל הקדמית בפנים, נסה להרים קצת את הרגל האחורית מהגלשן ולראות מה קורה. אם נהיה בלאגאן, תחזיר אותה ותנסה שוב עד שהגלשן יציב והרגל לא נוגעת ואז אתה יכול להכניס אותה בקלות.
הסיבה שהגלשן עולה לרוח יכולה להיות בגלל לחץ עם העקב הקדמי שמטה את הגלשן או תורן שנמשך אחורה שמחדד או שילוב של שניהם.
שנית, פשוט תמשיך לנסות. בסוף זה יגיע.
שלישית, תפתח מאד את הרצועות ככה שלא תהיה שום בעיה למצוא אותן ולהכנס אליהן.
רביעיות, אם אתה רוצה שזה יגיע יותר מהר, תתחיל להפעיל הרבה לחץ על המנור כלפי מטה. הדרך הטובה ביותר לוודא את זה היא לשמור שהמרפקים מצביעים מטה. תחשוב על "לעשות עליית מתח על המנור".
ברגע שאתה עושה את זה, אוטומטית הרגליים שלך יותר חופשיות כי יש עליהן פחות משקל ואז יותר קל להזיז אותן ולהכנס לרצועות.
דבר נוסף, תנסה לתרגל כיפוף של הברך האחורית ולגלוש עם כמה שיותר משקל על הרגל הקדמית וכמה שפחות על הרגל האחורית. אז היא תהיה חופשית להגיע לכל מקום.
את הרגל האחורית מכניסים מיד, ממש מיד אחרי הרגל הקדמית ואל תחכה שהמהירות תהיה כזו שאי אפשר להזיז אותה.
אם בכל זאת אתה כבר עם הרגל הקדמית בפנים, נסה להרים קצת את הרגל האחורית מהגלשן ולראות מה קורה. אם נהיה בלאגאן, תחזיר אותה ותנסה שוב עד שהגלשן יציב והרגל לא נוגעת ואז אתה יכול להכניס אותה בקלות.
הסיבה שהגלשן עולה לרוח יכולה להיות בגלל לחץ עם העקב הקדמי שמטה את הגלשן או תורן שנמשך אחורה שמחדד או שילוב של שניהם.
תודה לכולם על העיצות
תודה על הטיפים
אנסה אותם ביום הגלישה הבא,מקווה שיגיע בקרוב
אנסה אותם ביום הגלישה הבא,מקווה שיגיע בקרוב
עוד טיפ קטן:
תניח את כף הרגל ממש לפני הרצועה האחורית כך שהחלק החיצוני קידמי של כף הרגל נוגע ברצועה (קצת מאחורי האצבע קטנה). כך אתה יכול למקם את הרגל בנקודה נוחה לכניסה לרצועה בלי להסתכל למטה. תכופף את הברך, תרים את כרית כף הרגל אבל תשאיר את העקב על הגלשן. עכשיו תסובב את כף הרגל 90 מעלות אחורה כשהעקב משמש כציר. כדי לעשות זאת נכון צריך ממש להפנות את הברך לאחור. ועכשיו תשחיל את כף הרגל לרצועה.
תרגיל זה מאפשר למצוא את הרצועה ולהכניס את הרגל בלי להסתכל למטה, ובלי לאבד קשר עם הגלשן. תתרגל כמה פעמים ביבשה.
חשוב גם לחלק את המשקל נכון בין הרגל הקדמית לבין התורן (טרפז וידיים) כך שכמעט אין משקל על הרגל האחורית אבל הגלשן עדין מפליג ישר ויציב.
בהצלחה
תניח את כף הרגל ממש לפני הרצועה האחורית כך שהחלק החיצוני קידמי של כף הרגל נוגע ברצועה (קצת מאחורי האצבע קטנה). כך אתה יכול למקם את הרגל בנקודה נוחה לכניסה לרצועה בלי להסתכל למטה. תכופף את הברך, תרים את כרית כף הרגל אבל תשאיר את העקב על הגלשן. עכשיו תסובב את כף הרגל 90 מעלות אחורה כשהעקב משמש כציר. כדי לעשות זאת נכון צריך ממש להפנות את הברך לאחור. ועכשיו תשחיל את כף הרגל לרצועה.
תרגיל זה מאפשר למצוא את הרצועה ולהכניס את הרגל בלי להסתכל למטה, ובלי לאבד קשר עם הגלשן. תתרגל כמה פעמים ביבשה.
חשוב גם לחלק את המשקל נכון בין הרגל הקדמית לבין התורן (טרפז וידיים) כך שכמעט אין משקל על הרגל האחורית אבל הגלשן עדין מפליג ישר ויציב.
בהצלחה
תודה
האמת , נשמע פשוט יחסית, כמובן למי שמנוסה
במים, במהירות של פלנינג, כל תזוזה של סנטימטר יש לה משמעות
אנסה את כל הטיפים
במים, במהירות של פלנינג, כל תזוזה של סנטימטר יש לה משמעות
אנסה את כל הטיפים
טיפ נוסף
הגלשן "משתגע" לך כי אתה מנסה לעשות דברים מתוך לחץ. אז תנסה שיטה פשוטה שלא דורשת שום תזוזה. תנסה פשוט להרים את הרגל האחורית ס"מ אחד באוויר למשך שנייה אחת. נסה כמה פעמים עד שתצליח לעשות את זה בלי שהגלשן "ירגיש" את התנועה הזאת. כבר תמצא בעצמך איך אתה צריך לאזן את הגלשן בעת הרמת הרגל. אח"כ תנסה להשאיר אותה באוויר למשך שתי שניות. ברגע שתשלוט בזה תוכל להכנס לאחורית ללא שום בעייה ולא תבין למה זה היה כל כך מסובך.
דווח לנו ....
דווח לנו ....
קובי
אולי מיקום מחדש ישפר משהוא
לפני הכל אולי תנסה לבדוק יכול להיות שמיקום נכון של הרגליות
ישפר את השליטה בגלשן באופן כללי עם אתה מתחיל רק אכשיו
להכנס לרצועות המיקום צריך להיות כמה שיותר קדימה וכמה שיותר
פנימה (לכיוון מרכז הגלשן) אחרי זה תמשיך לפי ההסבר פה:
http://www.boards.co.uk/articles/index. ... le_type=25
ישפר את השליטה בגלשן באופן כללי עם אתה מתחיל רק אכשיו
להכנס לרצועות המיקום צריך להיות כמה שיותר קדימה וכמה שיותר
פנימה (לכיוון מרכז הגלשן) אחרי זה תמשיך לפי ההסבר פה:
http://www.boards.co.uk/articles/index. ... le_type=25