שאלה לגבי יונדאי גטס כרכב לגולש רוח
- zohar_golesh
- הודעות: 205
- הצטרף: 13 מאי 2006, 10:20
- מיקום: מקום בלי רוח
שאלה לגבי יונדאי גטס כרכב לגולש רוח
שלום לכולם,
אני עומד כרגע בפני החלטה של איזה אוטו ליסינג לקחת במקום העבודה.
אחת האופציות היא יונדאי גטס.
יש למישהו כאן יונדאי גטס ויכול לספר איך היא מבחינת להכניס את הציוד לתוך האוטו? האם אפשר להכניס 2 גלשנים?
תודה,
זהר
אני עומד כרגע בפני החלטה של איזה אוטו ליסינג לקחת במקום העבודה.
אחת האופציות היא יונדאי גטס.
יש למישהו כאן יונדאי גטס ויכול לספר איך היא מבחינת להכניס את הציוד לתוך האוטו? האם אפשר להכניס 2 גלשנים?
תודה,
זהר
נראה רכב די קטן
אין לי יונדאי גטס אבל נראה רכב די קטן
תוכל להכניס אולי שתי גלשני בוגי או גלשן רוח אחד מקופל!
תוכל להכניס אולי שתי גלשני בוגי או גלשן רוח אחד מקופל!
- zohar_golesh
- הודעות: 205
- הצטרף: 13 מאי 2006, 10:20
- מיקום: מקום בלי רוח
לא בטוח
יש לי חבר שמכניס בדייהטסו סיריון (שהוא אוטו אפילו קצת יותר קטן) 3 גלשני רוח וציודם בלי הרבה בעיות.
מה שרציתי זה לשמוע חוות דעת ממישהו שממש יש לו כזה אוטו.
מה שרציתי זה לשמוע חוות דעת ממישהו שממש יש לו כזה אוטו.
- zohar_golesh
- הודעות: 205
- הצטרף: 13 מאי 2006, 10:20
- מיקום: מקום בלי רוח
הכל נכנס
טוב זהר אז הינה
גלשן אחד נכנס בקלות בלי להוריד את הכיסא האחורי
אני שמתי את הגלשן מעל הדשבורד, כך אי אפשר לראות את המראה הימינית, אבל אפשר בקלות גם מתחת, ואז אפשר לראות גם את המראה הימנית.
אם תוריד את הכיסא האחורי ימני, יהיה הרבה יותר מרחב, אבל לא חייב.
http://img11.imageshack.us/i/23174756.jpg/
http://img6.imageshack.us/i/15904471.jpg/
http://img11.imageshack.us/i/45586087.jpg/
http://img6.imageshack.us/i/46453606.jpg/
שני גלשנים יכנסו רק אם תוריד את הכיסא האחורי ימני, ותשים גלשן אחד מתחת לדשבורד ואחד מעל, ובשני המקרים לא תראה את המראה הימינית ואחורית בקושי.
http://img25.imageshack.us/i/48521159.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/81309949.jpg/
http://img195.imageshack.us/i/66765571.jpg/
מקווה שעזרתי.
זהר
גלשן אחד נכנס בקלות בלי להוריד את הכיסא האחורי
אני שמתי את הגלשן מעל הדשבורד, כך אי אפשר לראות את המראה הימינית, אבל אפשר בקלות גם מתחת, ואז אפשר לראות גם את המראה הימנית.
אם תוריד את הכיסא האחורי ימני, יהיה הרבה יותר מרחב, אבל לא חייב.
http://img11.imageshack.us/i/23174756.jpg/
http://img6.imageshack.us/i/15904471.jpg/
http://img11.imageshack.us/i/45586087.jpg/
http://img6.imageshack.us/i/46453606.jpg/
שני גלשנים יכנסו רק אם תוריד את הכיסא האחורי ימני, ותשים גלשן אחד מתחת לדשבורד ואחד מעל, ובשני המקרים לא תראה את המראה הימינית ואחורית בקושי.
http://img25.imageshack.us/i/48521159.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/81309949.jpg/
http://img195.imageshack.us/i/66765571.jpg/
מקווה שעזרתי.
זהר
קיבלתי רכב שכור כזה בשנה שעברה למשך חודש.
מניסיון שלי זה פשוט רכב סיוט, בלי קשר לגלישה או לא..
אבל זה כבר החלטה שלך.
לגבי הציוד, ממש ממש לא נוח להסתדר עם הרכב הזה.
גלשן זה לא הכל ויש לזכור שיש תורן, מפרשים ומנור, חליפת גלישה, טרפז ושאר ירקות.
כאשר ניסיתי להכניס את הציוד הנ"ל (3 מפרשים+גלשן אחד ושאר ירקות) היה פשוט סיוט!!
הייתי צריך להילחם עם הרכב, להוריד את כל הכיסאות וגם אז לא ניכנס פיקס..
את המראה הימנית כבר לא תראה יותר.
התורן מגיעה כמעט עד השימשה הקידמית (תורן 4.3).
ולשאר הציוד כבר אין מקום בתא המטען (הדימיוני) של הרכב.
אני שמח מאוד שקיבלתי את הרכב הנ"ל בגלל שחשבתי לקנות רכב בסיגנון וזה עזר לי לקחת החלטה.
בקיצור, המלצה שלי, פשוט לא
מקווה שעזרתי.
מניסיון שלי זה פשוט רכב סיוט, בלי קשר לגלישה או לא..
אבל זה כבר החלטה שלך.
לגבי הציוד, ממש ממש לא נוח להסתדר עם הרכב הזה.
גלשן זה לא הכל ויש לזכור שיש תורן, מפרשים ומנור, חליפת גלישה, טרפז ושאר ירקות.
כאשר ניסיתי להכניס את הציוד הנ"ל (3 מפרשים+גלשן אחד ושאר ירקות) היה פשוט סיוט!!
הייתי צריך להילחם עם הרכב, להוריד את כל הכיסאות וגם אז לא ניכנס פיקס..
את המראה הימנית כבר לא תראה יותר.
התורן מגיעה כמעט עד השימשה הקידמית (תורן 4.3).
ולשאר הציוד כבר אין מקום בתא המטען (הדימיוני) של הרכב.
אני שמח מאוד שקיבלתי את הרכב הנ"ל בגלל שחשבתי לקנות רכב בסיגנון וזה עזר לי לקחת החלטה.
בקיצור, המלצה שלי, פשוט לא
מקווה שעזרתי.
גגון
אני לא מבין למה אתם מסתבכים בלהכניס את הציוד לרכב. אם אתה רוצה להכניס את הציוד לרכב תקנה רכב גדול.
אם אין לך צורך ברכב גדול פרט לגלישה תשקיע בגגון טוב (לא זה שעולה 150 ₪) בכדאי לשמור על הציוד וקשירה קלה ומהירה מומלץ לקנות תיק שיכיל את כל הציוד שלך: מפרשים, תרנים ושאר ירקות.
את התיק והגלשן קושרים בשתי דקות ואין לחץ של הרצועות על המפרשים (לתיקים יש מעבר של הרצועות מתחת למפרשים)
לי יש רכב שהגלשן נכנס בלי בעיה ובכול זאת אני מעדיף לקשור את הגלשן על הגג ן (ב20 שניות) ושאר הירקות ברכב
לגבי יונדאי גטס
רכב מצוין, רק שיש לו משיכה חזקה בהגהה ימינה - הוא מושך לתחנות דלק.
אם אין לך צורך ברכב גדול פרט לגלישה תשקיע בגגון טוב (לא זה שעולה 150 ₪) בכדאי לשמור על הציוד וקשירה קלה ומהירה מומלץ לקנות תיק שיכיל את כל הציוד שלך: מפרשים, תרנים ושאר ירקות.
את התיק והגלשן קושרים בשתי דקות ואין לחץ של הרצועות על המפרשים (לתיקים יש מעבר של הרצועות מתחת למפרשים)
לי יש רכב שהגלשן נכנס בלי בעיה ובכול זאת אני מעדיף לקשור את הגלשן על הגג ן (ב20 שניות) ושאר הירקות ברכב
לגבי יונדאי גטס
רכב מצוין, רק שיש לו משיכה חזקה בהגהה ימינה - הוא מושך לתחנות דלק.
ירון
ספרים באנגלית קונים בארץ
[url]http://www.combooks.co.il[/url]
ספרים באנגלית קונים בארץ
[url]http://www.combooks.co.il[/url]
מהניסיון שלי עם רכב 5 דלתות (איביזה) עדיף לקחת אחורה את המושב הקדמי ולהשכיב אותו, ולפרק את משענת הראש של המושב האחורי ימני.
את הגלשן להכניס עם הירכתיים לאזור הרגליים של המושב הקדמי ימני - אפילו עם סנפיר מורכב - כאשר הצד העליון של הגלשן כלפי מעלה (כמו במים). אם הגלשן הוא לא יותר מ-250ס"מ אורך, לא צריכה להיות בעייה.
גם את התורן אפשר לדחוף במקביל לאותו מקום ובאותו האופן, וגם עם שאר הציוד ועוד מפרש או שניים ששמים מעל אפשר לראות את המראה הימנית וחלק לא קטן מהחלון במראה האחורית.
אני אישית שם את כל המערך (כולל תורן 4.30) בתוך שק ציוד ומניח מעט באלכסון על הגלשן ואין שום בעייה, אפילו אפשר לקחת נוסע במושב האחורי-שמאלי. מומלץ בכל מקרה, לשם הבטיחות, לאבטח את כל החבילה עם חגורת הבטיחות של המושב הקדמי.
אחרי שמוצאים את הסידור המיטבי ויודעים מה לעשות (הרכב שלי 90% מהזמן בכוננות עם המושב למטה ) ההעמסה מאוד מהירה, וזה יותר נוח ובטוח מגגון (יש לי גם גגון רצועות מתקפל, ואני תמיד מעדיף להעמיס בתוך הרכב).
שני גלשנים - כבר יותר בעייתי. אני שם אחד בפנים ואחד על הגג.
לשם השוואה, כשניסיתי להעמיס בתוך רכב 4 דלתות של חבר, גם מאזדה 3 וגם 6 - היה קשה מאוד ובקושי נכנס + נוסע.
קיצר, לא משנה איזה רכב - העיקר שיהיה 5 דלתות.
בהצלחה
את הגלשן להכניס עם הירכתיים לאזור הרגליים של המושב הקדמי ימני - אפילו עם סנפיר מורכב - כאשר הצד העליון של הגלשן כלפי מעלה (כמו במים). אם הגלשן הוא לא יותר מ-250ס"מ אורך, לא צריכה להיות בעייה.
גם את התורן אפשר לדחוף במקביל לאותו מקום ובאותו האופן, וגם עם שאר הציוד ועוד מפרש או שניים ששמים מעל אפשר לראות את המראה הימנית וחלק לא קטן מהחלון במראה האחורית.
אני אישית שם את כל המערך (כולל תורן 4.30) בתוך שק ציוד ומניח מעט באלכסון על הגלשן ואין שום בעייה, אפילו אפשר לקחת נוסע במושב האחורי-שמאלי. מומלץ בכל מקרה, לשם הבטיחות, לאבטח את כל החבילה עם חגורת הבטיחות של המושב הקדמי.
אחרי שמוצאים את הסידור המיטבי ויודעים מה לעשות (הרכב שלי 90% מהזמן בכוננות עם המושב למטה ) ההעמסה מאוד מהירה, וזה יותר נוח ובטוח מגגון (יש לי גם גגון רצועות מתקפל, ואני תמיד מעדיף להעמיס בתוך הרכב).
שני גלשנים - כבר יותר בעייתי. אני שם אחד בפנים ואחד על הגג.
לשם השוואה, כשניסיתי להעמיס בתוך רכב 4 דלתות של חבר, גם מאזדה 3 וגם 6 - היה קשה מאוד ובקושי נכנס + נוסע.
קיצר, לא משנה איזה רכב - העיקר שיהיה 5 דלתות.
בהצלחה
- zohar_golesh
- הודעות: 205
- הצטרף: 13 מאי 2006, 10:20
- מיקום: מקום בלי רוח