דף 1 מתוך 1

תיקון ההברגה של בורג פריקת הלחץ בגלשן.

נשלח: 18 יוני 2008, 22:45
על ידי TISAN123
ההברגה בגלשן ה159 ליטר שלי נטחנה ונישברה.
היום מצאתי זמן לתקן את התקלה.
הצמדתי אפוקסי לדפנות של ההברגה שנשחקה ונהרסה ואז הברגתי חזרה את בורג פריקת הלחץ לאחר שמרחתי אותו בגריז כדי שהוא לא ידבק לאפוקסי.
לאחר מכן הוצאתי את הבורג ונתתי לעסק להתייבש.{יש לשים לב שאתם לא חוסמים עם האפוקסי את החור שהולך לבטן הגלשן כי אז לא עשינו ב"תיקון" הזה כלום...}
עכשיו הבורג מתברג כמו שצריך ובעצם כאילו עשיתי הברגה חדשה לגלשן.
נראה כמה זמן זה יחזיק...{אני שומע בעצתם של יהודה ורון ופותח את הבורג בסיום הגלישה}
מקווה שהרעיון יועיל למישהוא...

נשלח: 19 יוני 2008, 19:10
על ידי TISAN123
זה לא החזיק.
הבורג שוב התברג חופשי היום.
סתמתי את החור בחזרה עם אפוקסי.

איך לסתום הברגה שנדפקה

נשלח: 20 יוני 2008, 10:15
על ידי eyal
קנה סיליקון (עדיף שקוף) שים מסביב לבורג
הברג את הבורג עם הסיליקום
שים עוד קצת סיליקום על הבורג וודא שהוא אוטם מסביב לבורג
אחרי 20 דקות הסיליקון יבש
אין שוב בעיה לפתוח מחדש את הבורג כיוון שסיליקון הוא רך ויצא יחד עם הבורג
גלשתי כך עם גלשן קטן יותר משלוש שנים ולא היתה בעיה
:lol:

נשלח: 20 יוני 2008, 20:15
על ידי Amit
כ"כ אכפת לך מהגלשן
אתה משקיע הרבה זמן בלהבין איך ומה
תן למקצוען וראה איך הוא עובד
במקום להזיק לו בעצות מקוונות

נשלח: 21 יוני 2008, 20:50
על ידי TISAN123
את כל ה"ניסויי" תיקונים אני עושה על הגלשן הגדול והדי ישן שלי{F2 קסנטוס} בגלשן הקטן אני לא מתעסק ונותן ליהודה לטפל בו...