דף 1 מתוך 1

אזהרה חשובה לגולשי הרוח !!!!!!!!!!!

נשלח: 23 אפריל 2008, 16:27
על ידי carbon fiber
הימים ימים חמים ביותר ומהווים סכנה לגלשן עצמו!.
חובה לאחסן את הגלשן במקום מוצלל וקר ולעולם לא בשמש.
כאשר נוסעים עם הגלשן ושאר הציוד יש לדאוג שבורג האיורור של הגלשן פתוח לגמרי על מנת לשחרר חום אגור בגוף הגלשן.!!!!!!!!!!!
את כל ציוד הקרבון חל איסור מוחלט לחשוף לשמש ישירה ללא שימוש .
רצוי ועדיף שברגע שהציוד אינו בשימוש לאחסן בתיק או בצל או במים עצמם ולא להשאיר אותו בחוף .
קרני השמש דהיינו קרני uv הן האויב הכי גדול של סיבי פחם וסיבי זכוכית .
דבר נוסף והוא אולי ישמע מוזר גם כאשר הגלשן נימצא בתוך התיק הוא אוגר חום בתוכו לכן לשחרר את בורג הלחץ מהגלשן ולדאוג שיהיה בהישג יד (אני מצמיד אותו לרצועה ונועל אותה )
שלא תגידו שלא אמרתי.
אחרת תיקון של גלשן נפוח הוא יקר ולא כדאי לראות גלשן בצורת ביצה 8O 8O
יום טוב לכולם ולשתות הרבה מים קרים לפני
חג שמח :lol: :lol:

נשלח: 24 אפריל 2008, 11:22
על ידי carbon fiber
מה זה פתאום לאף אחד לא אכפת מהגלשן שלו 8O 8O 8O
חברה יש כבר אחד שהתקשר בבהלה ואמר שגלשנו נפוח
אז אני חוזר ואומר"הכתובת היתה על הקיר"

נשלח: 24 אפריל 2008, 12:43
על ידי shahar
ועוד בנימה זו,
קיטיונרים להזהר לא להשאיר את הקייט במכונית.
הפיה מתנתקת מהטיובה...



חג שמח.

נשלח: 25 אפריל 2008, 00:03
על ידי TISAN123
היי רון.
אין ספק שחשוב לפתוח את הבורג אבל מה אפשר לעשות כדי למנוע את השחיקה המתמדת של ההברגה בגוף הגלשן.
בגלשן הישן כבר קרה לי שההברגה פשוט נשברה ואני די חושש על הגלשן החדש שלי...

נשלח: 25 אפריל 2008, 00:29
על ידי carbon fiber
אבינועם
לא אמורה להיות שחיקה בהברגה אלא אם כן הידקת בצורה מאוד חזקה את הבורג ואז עלולה להיווצר שחיקה בפסיעות של ההברגה עצמה וזה ניתן לתיקון
חשוב!!!!!!!!!!
אין צורך להדק יתר על המידה את הבורג אלא להדק בהגיון, תפגוש אותי בים ואני אסביר לך בדיוק איך מי למה וכמה.
חג שמח
רון