בורג פריקת הלחץ בגלשן
בורג פריקת הלחץ בגלשן
יום שישי הלכתי לים ובאתי לסגור את בורג פריקת הלחץ ולהפתעתי הבורג הסתובב כמעט חופשי בתוך ההברגה.
מסתבר שבגלשן הגדול{F2} ההברגה של הבורג היא מפלסטיק ושההברגה נשברה.
למזלי היה איתי אפוקסי שאיתו סתמתי את החור, הברגתי חזרה את הבורג וכיסיתי גם אותו בשכבה של אפוקסי.
שאלתי היא אם כדאי בכלל להתעסק עם הבורג הזה בגלשן החדש{הייפלי} שבו ההברגה היא אומנם ממתכת אבל עדיין אני לא בטוח שבריא לגלשן המשחקים עם ההברגה.
עד עכשיו הייתי מקפיד לסגור את הבורג רק לפני הכניסה למים כדי שהפרשי הטמפרטורות לא יזיקו לגלשן אבל עכשיו אולי עדיף להשאיר אותו סגור ולא לשחק איתו דבר שיכול להוביל לשחיקת ההברגה גם בגלשן השני.
שאלתי היא מה אתם עושים עם הגלשן שלכם, משאירים את הבורג סגור ואם כן לאיזו רמה של חוזק צריך לסגור אותו{כנראה אני גם קצת הפעלתי יותר מידי כוח בסגירה כי לא רציתי שייכנסו מים}
שאלה נוספת- איפה יש לקנות באיזור חיפה לייקרה של אוניל.
מסתבר שבגלשן הגדול{F2} ההברגה של הבורג היא מפלסטיק ושההברגה נשברה.
למזלי היה איתי אפוקסי שאיתו סתמתי את החור, הברגתי חזרה את הבורג וכיסיתי גם אותו בשכבה של אפוקסי.
שאלתי היא אם כדאי בכלל להתעסק עם הבורג הזה בגלשן החדש{הייפלי} שבו ההברגה היא אומנם ממתכת אבל עדיין אני לא בטוח שבריא לגלשן המשחקים עם ההברגה.
עד עכשיו הייתי מקפיד לסגור את הבורג רק לפני הכניסה למים כדי שהפרשי הטמפרטורות לא יזיקו לגלשן אבל עכשיו אולי עדיף להשאיר אותו סגור ולא לשחק איתו דבר שיכול להוביל לשחיקת ההברגה גם בגלשן השני.
שאלתי היא מה אתם עושים עם הגלשן שלכם, משאירים את הבורג סגור ואם כן לאיזו רמה של חוזק צריך לסגור אותו{כנראה אני גם קצת הפעלתי יותר מידי כוח בסגירה כי לא רציתי שייכנסו מים}
שאלה נוספת- איפה יש לקנות באיזור חיפה לייקרה של אוניל.
תשאיר סגור!
ידידי היקר
כמעט כל חנויות ההשכרה במאווי אוטמות את הבורג עם אפוקסי
אז אם אתה לא מטיס את הגלשן או משאיר אותו בתוך הרכב ביום חם -אן צורך לפתוח
מקווה שעזרתי
כמעט כל חנויות ההשכרה במאווי אוטמות את הבורג עם אפוקסי
אז אם אתה לא מטיס את הגלשן או משאיר אותו בתוך הרכב ביום חם -אן צורך לפתוח
מקווה שעזרתי
לא בוכים על גל שנשפך! להתראות במים!
קובי
קובי
לא להתעסק עם לא צריכים
הגישה שלי היא לא להתעסק עם לא צריכים.
תדאג שהגלשן יהיה בצל ולא תצטרך לפתוח את הבורג.
אם האוטו בטיסה או באוטו בשעות החמות, תפתח קצת ובזהירות. גם ההברגה פנימה צריכה להיות בזהירות ועדינות.
תדאג שהגלשן יהיה בצל ולא תצטרך לפתוח את הבורג.
אם האוטו בטיסה או באוטו בשעות החמות, תפתח קצת ובזהירות. גם ההברגה פנימה צריכה להיות בזהירות ועדינות.