דף 1 מתוך 2

צליחת המיפרץ

נשלח: 04 מרץ 2006, 22:00
על ידי גולן
שמעתי היום שני גולשים ותיקים בחוף מדברים על אפשרות לגלוש בצפונית מהמועדון עד לקריות ובחזרה.
זקן הגולשים בחוף (שאיבד לאחרונה גלשן יקר) טוען כי עשה זאת לראשונה בשנת 1980 ! ! !
האם מישהו עשה זאת פעם?
האם מישהו מעונין בכך?

נשלח: 04 מרץ 2006, 22:33
על ידי carmicarmi
אני אשמח לעשות משט הצדעה לגולן פרי לאורך חופי בת גלים
בתנאי שיש סירת חילוץ

נשלח: 04 מרץ 2006, 22:34
על ידי technoyos
גולן,אני חשבתי על משהו יותר מטורף-חציית הארץ מצפון(בצת) עד דרום(אשקלון) במשט אחד.נראה לי שביום של מיזרחית פצצה זה אפשרי - מה אתם אומרים?

נשלח: 04 מרץ 2006, 22:37
על ידי גולן
במזרחית ????
וחלק יעלמו בדרך?
אני לא מתעסק יותר מדי עם מזרחיות 8)
אפשר לנסות את צליחת המפרץ ואם זה הולך להזמין יותר אנשים בפעם הבאה

חציית המפרץ

נשלח: 05 מרץ 2006, 08:48
על ידי aharon
באחד מימי האביב של 1982 שנה אחרי שלמדתי לגלוש במיקונוס (כשהייתי בירח דבש) יצאתי מ"הבק דור" שם היינו גולשים (תשאלו את צ'יקו) לכוון חוף השקט .(כבר אז ידעתי שחופי "הוואי" מאוד קרובים לבת גלים .אגב היה לי אז גלשן וולה ספרדי באורך 3.80 ומפרש sailbaord שקניתי מצביקה הנדלר , (איש נחמד מאוד שתרם רבות לגלישת רוח בארץ). מי שהיה מצטרף אלי לפעמים למסעות לחוף השקט היה אלי בן שמחון יהודי יקר (אבא של סער וברק ).יום אחד גלשנו לשם וברק ישב על החרטום של הגלשן שלי כל הדרך הלוך וחזור. תשאלו אותו אם הוא זוכר.
כשהגעתי לחוף השקט פגשתי שם איש שהיה נראה לי מבוגר , גולש רוח, שמחתי לראות שלגלוש אפשר בכל גיל .
"שלום" אמר לי האיש : "שמי אורי בתר אני מתכוון כרגע לגלוש לעכו אם אתה רוצה להצטרף אז בקשה אתה מוזמן ".לא הססתי לרגע כמזל קשת טיפוסי שאוהב מסעות במרחבים מייד אמרתי :" כן בשמחה אני מצטרף " וככה נולדה חציית המפרץ הראשונה שלי, אגב הגענו לחוף הסוסים טיילנו קצת בשוק ואחרי רבע שעה כבר היינו על הגלשנים בדרך חזרה .בoutside של חוף השקט נפרדנו אני חזרתי לבק דור ואורי בתר ירד לחוף לאכסן את הגלשן שלו בקונטיינר הידוע שהיה אז שייך גם לד"ר רוני כרמלי ולד"ר טייטלמן שבין ניתוח לניתוח שהיו מבצעים ברמב"ם היו יורדים לים לגלוש.
הגעתי לחוף קיפלתי את הגלשן העמסתי אותו על הסובארו ונסעתי הביתה ,בדרך אני פוגש את אורי בתר רוכב על אופניו :" לא יאומן" אמרתי לעצמי :" האיש הזה הוא פנומן איך יש לו כח לרכב על אופנים? (קלאסיות לא אופני ספורט עם 21 הילוכים )ועוד לעלות איתם הביתה לכרמל ".זה אורי בתר איש ואגדה אתמול ראיתי אותו בים במועדון גולש להנאתו במערבית קלה אורי חידד עד המכון וחזר ,אני מוריד את הכובע לאיש המדהים הזה איש שיש לו רק מעלות טובות .
במשך השנים חיפשתי פרטנרים לחזור על המסעות הכייפים האלה של חציית המפרץ אבל הגולשים באופן טבעי מעדיפים להשאר ליד החוף שם יש להם קהל (כולנו אוהבים שצופים בנו ) לפני כ4 שנים הצלחתי לגייס את הדר בפעם הראשונה לטיול כזה ומאז ועד שהתחלנו ללמוד קייט עשינו את זה כמה וכמה פעמים עם בומבילות ומפרשי race גדולים באחד הפעמים היתה איתנו גם ליאור הבת של הדר.
ההרשמה לחציית המפרץ הבאה החלה פרטים בקרוב.

נשלח: 05 מרץ 2006, 09:06
על ידי גולן
אקי יא מלך,
אומנם אני לא מנתח מוח ואפילו לא רופא אבל אשמח לחצות עימך את מפרץ חיפה.
מבחינתי אני מוכן לכך בצפונית הראשונה.

נשלח: 05 מרץ 2006, 09:07
על ידי גולן
עכשיו אני נזכר שגם אין לי סובארו

נשלח: 05 מרץ 2006, 09:17
על ידי technoyos
אולי אפשר לארגן משהו רשמי,כמו צליחת הכנרת בשחיה,לצרף גם את הירוקים-נגד הזיהום במפרץ,קצת תקשורת,תמונות-המוני מפרשים צבעוניים תמיד מצטלם טוב.

נשלח: 05 מרץ 2006, 11:28
על ידי אורן
אני בפנים

נשלח: 05 מרץ 2006, 18:10
על ידי carmicarmi
פצצות לגבות

אבל אני לא ממש מצליח לחשוב על רוח מתאימה לעניין הזה אם רוצים גם לחזור. (חוץ ממזרחית שמחייבת חילוץ)

מה שכן רצינו לארגן בשנה שעברה ונראה לי מאד רלוונטי הוא משט הצדעה לבת גלים מהמועדון לשביל בצפונית.

נביא תקשורת וכו' ונעשה חגיגה מול השביל עם מפגן קפיצות של הקייטים.

ת

נשלח: 05 מרץ 2006, 21:17
על ידי הדר
לכל מי שמעוניין : 1. אין בעיה לחצות את המפרץ ביום שיש צפונית חזקה (15-18 קשר). אקי ואני עשינו זאת לפחות 10 פעמים. 2. המסלול : יוצאים מהמועדון , מבצעים 2 גאלסי חידוד לעומק בערך עד למצוף , ואח"כ גולשים ישירות לחופי הקריות. 3. נקודת ההחפה בקריות תלויה (כמובן) בכוון הצפונית , ויכולה להית בין המכון (מכון-3), לבין עכו וכל מה שבינהם. 4. זה נחמד לאללה ! לא צריך חילוץ ולא צריך מילוץ.רמת הגולש צריכה להיות קצת מעל בינונית. 5. צריך גלשן יחסית גדול : לפחות 110 ליטר (רצוי יותר!).
מי שמתעניין שירשם ואז נוכל לקבוע ולהתארגן. :lol:

נשלח: 05 מרץ 2006, 22:28
על ידי carmicarmi
הי הדר,
כתבת שלא צריך חילוץ ולא צריך מילוץ.
מה זה מילוץ?
אם לא צריך את זה אז אני חייב לדעת בדיוק במה מדובר.

חוץ מזה, אני מדבר על קייטים ולא על אוחזי התרנים.
קייטים יכולים ללא מילוץ, סליחה, חילוץ?

גם אני בסיפור

נשלח: 06 מרץ 2006, 05:26
על ידי hoffman10
גם אני בסיפור
אם זה נופל על שישי/שבת

אני בפנים

נשלח: 06 מרץ 2006, 20:57
על ידי rajdoot
תנו לי התראה של שעה וחצי ואני מתייצב לבצע את המילוץ

כ

נשלח: 06 מרץ 2006, 23:42
על ידי הדר
כרמי היקר החביב הנפלא והנהדר. חציית המפרץ איננה ממאימה (לעניות דעתי)למחזיקי ברים למינהם.זה יכול להיות כיף וסבבה לגולשי רוח, אבל מרחק כזה גדול מסוכן לקייטיונרים מכיוון שבמידה והרוח יורדת פתאום אפשר להתקע בלב-ים , בנתיב צי סוחר.- וזה מסוכן !!! אני סבור שאם גולשי קייט מתכננים טיול כזה, צריך ליווי של ספינה/יאכטה או כלי שייט דומה , שיכול לאסוף אליו את כל הגולשים, דהיינו - אין להסתפק באופנוע -ים או סירת דייג קטנה :!: :!: :!: . חוץ מזה נראה לי שעבור קייטים הרבה יותר כיף לעשות DOWN_WIND מהשביל עד לנווה-ים או עד זכרון יעקב, בגלישה צמודה לחוף (חוץ מהקטע שצריך לעקוף בעתלית/שייטת 13 ׂ).מתי אתה מארגן :?: