דף 1 מתוך 1

פרו...לראות במסך גדול HD וליהנות!!

נשלח: 09 אוגוסט 2013, 07:52
על ידי רני
בלי מילים.
תיהנו
רני

Re: פרו...לראות במסך גדול HD וליהנות!!

נשלח: 10 אוגוסט 2013, 23:03
על ידי naty
קצת תירגום סימולטני :דקה חמש לוביטוס דקה תשע פאראקאס בה יש היום בית ספר לקייט סרפינג מיים קרים בשל זרם ההומבולט , דקה 10 כיוון קוזקו או קוסקו בחולם טבור העולם בקצואה שפת המקום העתיקה , ולטענת המקומיים בדיוק בצד השני נמצא הר קאילאש הטיבטי המוכר כטבור העולם לפי המסורת הבודהיסטית .

קיימת סברה כי עולם הגלישה החל מפרו ,סברה אחרת נותנת את הבכורה להוואי המומחים בהחלט יושבים ברצינות על הסוגיה כך או אחרת הגלישה בסירות הקש הללו קאבאייטוס דה טוטוראה היא מאד מפליאה במיוחד בשל רמת הביצועים .

אמיר מלגונה כבר היה שם לפני כמה שנים ורן קווה צילם סירטון מדהים .

דקה 11 כל אזור החגיגות בפלזה דה ארמאס קוזקו ומשם ברכבת עוברת דרך העמק הקדוש עמק האורובמבה בדרך אלאגואס קליינטס התחנה למאצו פיצו .

משם ניתן לעלות רגלית או לקחתאוטובוס , הנסיעה למרות שמדובר במאה ומשהו ק"מ אורכת שעות , נקודת התצפית ממנה מצולמת העיר האבודה מאצו פיצו היא הנקודה בה מסתים הטרק לעיר , בשער השמש , ביום ה 21 יוני השמש אמורה לחדור בדיוק דרך השער הזה בקרן האור הראשונה , ישבנו שם ב 0500 וניסינו לתפוס את הפלא מובן שלא ראינו כלום ואז כמעט שנה אחרי ישבתי בחדר העריכה וערכתי את החומר המצולם והנה המצלמה תפסה את הקרן חודרת דרך השער ומאירה את מאצו פיצו , מה שאני ואף אחד מאלו שהיו שם בפועל לא ראינו בזמן אמיתי .

שם העיר המקורי לא ידוע השםהזה ניתן על ידי הארכיאולוג האמריקאי חירם בינגהם שבעזרת המקומיים גילה את המקום 400 שנה לאחר שנעלם .
בסביבות 1911

תודה על הסרטון רני מזכיר נשכחות.