עדכון חיובי לנושא - רכשתי ציוד של NP ברוזן אני מאוכזב
נשלח: 26 יוני 2013, 21:40
אני קניתי מנור חדש של NP מהחנות בנתניה ו אצלי היה כ 3 חודשים.
בעקבות מוצר פגום -המתאם לתורן סקיני שהתפורר ניגשתי לחנות לקבלת שירות ,לקחו לי את הפרטים ואת המתאם
וכבר יותר מחודש לא קיבלתי פתרון .ואפילו לא פניה מיזמתם.
הבעיה העיקרת שהמתאם הוא אינו סטנדרתי אלה מיוחד של NP.
התקשרתי לאחר שבוע ואמרו לי שימצאו לי פתרון.וכמובן לא התקשרו ולא עשו שום דבר למעני והמנור נשאר ללא שימוש
היום שהתקשרתי אמרו לי שאין מה לעשות,
לצערי מחר בלילה אני נוסע ל חו"ל לגלוש בטנריף
ואת המנור שלי אני משאיר ללא שימוש ולכן אני משאיל מחבר מנור של חברה אחרת
אני יותר לא קונה מהם שום דבר וזה לא בגלל הכסף .
מנור כבר אני אקנה חדש בח"ול
תודה רבה לרוזן ומינץ על השירות העלוב .
0523127269 יוסי