דף 1 מתוך 1

סרילנקה - תמונות וקצת מידע

נשלח: 08 יולי 2011, 00:40
על ידי יוסי
אומנם כבר העלינו מזמן תמונות מהטיול לסרילנקה בקייט סייט, אבל לטובת מי שלא מבקר שם, אני אעלה גם פה חלק מהתמונות וקצת מידע.
לסרילנקה נוסעים דרך עמאן עם רויאל גו'רדניאן - חברה מעולה וטיסה נוחה מאד, הנחיתה היא בקולומבו ובשביל להגיע לארוגם ביי בצד המזרחי צריך לקחת עוד מונית של בערך 8 שעות.
יש שפע של מקומות ללון שם, אנחנו לנו בממבו - מקום יחסית יקר (35 דולר לאדם בחדר זוגי כולל מזגן) אבל הוא ממוקם על החוף קרוב לספוט, בהחלט שווה את תוספת המחיר.
השבירה שם היא רק לימין, ובמיין פוינט בארוגם ביי יש ריף שרצוי מאד עד חובה לגלוש עם נעליים. בשאר הספוטים השבירה היא חולית ואין צורך בנעליים.
המים חמים, אין צורך בחליפות, אין גם כרישים וכד', ובכלל מדובר במקום מפנק ונוח גם למי שפחות מנוסה. אין בעיה לחצות את הגלים, פשוט הולכים קצת הצידה וחותרים במים שטוחים ואז חוזרים לגל. הגלים מגיעים בהתקפות, ויש זמן בין התקפה להתקפה.
בבוקר גולשים שם גלים/סאפ, ומהצהריים נכנסת הרוח ואז אפשר לגלוש קייט. מבחינת הרוח, כל יום היתה לנו רוח של 20 קשר, וביומיים האחרונים גם יותר, 25 קשר פלוס. למרות זאת, מי שמחפש לעשות וויב ריידינג עם קייט, המקום לא מומלץ כי הגל נכנס לתוך המפרץ שם יש הסתרה ואין רוח, כך שניתן לקחת רק את תחילת הגל עם הקייט. מי שבא בעיקר לגלים והקייט זה רק תוספת, אז זה מעולה.
מי שרוצה עוד מידע, בכיף.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

Re: סרילנקה - תמונות וקצת מידע

נשלח: 08 יולי 2011, 00:45
על ידי יוסי
אגב, יש גם וידאו שדודי מככב בו, אני רק צילמתי ... :roll:

Re: סרילנקה - תמונות וקצת מידע

נשלח: 08 יולי 2011, 08:26
על ידי alonkaplan
יפה מאד!
מה העונה לארוגם ביי? קיץ?
איך העברתם את הציוד? כמה עלה?
והכי חשוב - אפשר לגלוש רוח? יש גולשים? זה נראה מעניין על הגלים.

Re: סרילנקה - תמונות וקצת מידע

נשלח: 08 יולי 2011, 09:04
על ידי גולן
יוסי - תודה רבה. זה נראה אדיר ! ! !
הכי חשוב זה הקטע עם הציוד.
אין שום אפשרות לקנות שם ? גלשני גלים ? לונגבורד ?

Re: סרילנקה - תמונות וקצת מידע

נשלח: 08 יולי 2011, 13:21
על ידי יוסי
לגבי העונה, שיא העונה בארוגם ביי זה יולי אוגוסט, והכוונה היא בעיקר לגלים, אז המכונה עובדת במלוא הקיטור.
בגדול לפי מה שביררתי העונה מתחלקת מאפריל עד אוקטובר בצד המזרחי ובחצי השני של השנה הצד המערבי עובד. שווה לבדוק בדיוק מי שמתכנן.
לגבי הציוד זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה, הכל עניין של כסף, ויחסית זה לא נורא. בקיצור, 85 דולר לגלשן, וזה לא משנה אם זה סאפ או tt, אם שמים שני גלשנים באותו תיק אמורים לשלם על כל גלשן בנפרד, רוב הפעמים הדיילת תשאל כמה גלשנים יש בתיק ולא תפתח את התיק, אבל היא גם יכולה לבדוק.
הקונקשיין בעמאן לא בעייתי ופחות סיכון מבחינת העברת הציוד מאשר למשל נמל תעופה גדול באירופה, רויאל ג'ורדניאן רגילים לקו הזה של גולשים וטיסת ההמשך מחכה לטיסה שמגיעה מת"א, כך שלמרות שזה לא טיסה ישירה לקולמבו זה מרגיש כמו טיסה ישירה, פשוט מחליפים מטוס וממשיכים.
לגבי ההתניידות עם הציוד, ישנו על החוף כך שלא היתה בעיה, וכשרצינו לגלוש בחופים אחרים חוץ מארוגם ביי, לקחנו טוק טוק והעמסנו שני סאפים על טוק טוק על הגג עם רצועות.
בקיצור זה לא סיפור להיסחב לשם עם סאפ, הקטע היותר בעייתי זה שהגולשים שם ולאו דווקא המקומיים אלא התיירים לא אהבו את הנוכחות של הסאפ במים יחד עם גולשי הגלים, היו לנו כמה חיכוכים קטנים, השתדלנו להיות כמה שיותר בסדר אבל אין מה לעשות אף גולש גלים לא מת על סאפיונר.
לגבי ציוד להשכרה, אין להשכיר סאפ, גלשני גלים יש להשכיר בשפע מכל הסוגים המינים והגדלים, מחיר לא יקר בערך 15 דולר ליום, אני השכרתי פאן בורד סבבה. לגבי קנייה מן הסתם יש אבל לא שמתי לב לזה.

לגבי גלישת רוח, כמו שאמרתי לא ראינו גולשי רוח אבל למי שיש ציוד אז רוח יש ואפשר לגלוש בסבבה.
לגבי ווייב ריידינג אמרתי שזה לא אידיאלי, מעבר לזה אין בעיה לגלוש רוח, רוח היתה בשפע, מתחילה בצהריים בהתחלה גאסטית מאד ואז אחרי שעה היא מתייצבת והיתה רוח מעולה, שעה לפני השקיעה הרוח יורדת ונגמרת לפעמים בבת אחת כמו בכינרת.