FONE שברו את השיא העולמי השנה עם הקייט bandit4 בגודל 8.
תראו איזה פסיכי הגולש. טעות של שבריר שנייה והוא מתרסק על האדמה
93 קמ"ש !!!!!
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 10 נובמבר 2010, 22:30
על ידי adizomer
מ ט ו ר ף !
(אבל איך אפשר לשתות בירה בהפלגה כזאת?)
(או לאכול שוקולד...)
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 10 נובמבר 2010, 23:06
על ידי carbon fiber
זהו שאי אפשר
בשביל זה יש את חוף בת גלים חחחח
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 11 נובמבר 2010, 14:30
על ידי tsahih
שמעתי שקייטים לא משתתפים בתחרות הזאת על שיא המהירות בsailing
הסיבה - בהגדרה, לכלי השייט חייב להיות תורן
אבל זה די מדהים שבתקופה כל כך קצרה של פיתוח הספורט, הצליחו בעצם להגיע למהירויות של גלשני רוח וקטמארנים
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 12 נובמבר 2010, 00:10
על ידי ערן
השיא מוחזק הוא של קייט 55.65K,על ידי רוב דגלאס-קברינה,
לפני היה של גולש מאפ-1 אלכס 54.1K
מה שכרמי שם זה השיא של הנשים ,הגולשת של אפ-1 שברה את מחסום ה50K לנשים.
ערן הרגתה אותי , ככה זה שאנשים עברו לציוד אחר(של נשים ) הם רואים גרוע!!!!
השיא הוא של קברינה באמת , שבשלוש שנים האחרונות מחזיקה בשיא פעמיים , ביגלל שיש להם את המצנח הטוב בעולם לRACE הקרסובו , לפניי שנתיים זה היה הקרוסבו 7 האגדי של שנת 2009 , והשנה הם יצאו אם דגם שניקרה : XB RACE EDITION שמיועד בדיוק לתחריות הללו!!!!!
luderitz זה ב- נמיביה פעם זה היה בעיקר גלשני רוח היום
זה קצת בעיה בגלל סוללה שבנו לאורך התעלה
וגורמת להפרעה בגובה פני הקרקע לקיטים זה לא מפריע
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 15 נובמבר 2010, 18:25
על ידי eldadgold
תיקון קטן, או בעצם שני תיקונים, או בעצם תיקון והבהרה:
1. בזמן קצר קייט לא הגיע למהירות של גלשני רוח וקטמרנים אלא הקייט בזמן קצר מאכיל את גלישת הרוח והקטה אבק.
2. קברינה מחזיקים בשיא המהירות היום עם הקרוסבו, קייט המירוץ שלהם. הבנדיט הוא אולאראונד ורק מוכיח שוב ושוב שבכל קטגוריה שלא תהיה, עם אותו הקייט ניתן להגיע לרמה הגבוה ביותר של הביצועים.
אגב, יש סוג של סירות עם מעין כנף במקום מפרש שעד התחרות הזו של הקייט החזיקו בשיא המהירות. לדעתי הסירות האלו עוד יחזרו להיות בטופ מבחינת מהירות.
ויש כמובן את זה:
זה די מוזר כל הקטע הזה...תמיד במים כשאני ב full power מ 20 קשר ומעלה...בחיים לא נעקפתי ע"י קייט,כאשר בד"כ ההפך הוא הנכון ואני עוקף את הקייטים שלידי די בהרבה...ולא רק אני גם שאר גולשי הרוח...
מעניין לשמוע את התגובה של ארנון דגן לעניין הזה...בכל זאת זה התחום שלו
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 16 נובמבר 2010, 19:20
על ידי אמיר אבינועם
הלוואי ויהיו יותר כוסיות בספורט ואם F.ONE יתרמו לכך ,אני אשמח. זה רק ישפר את האוירה במים.
בקרוב תמונות של שארלוט גולשת של F.ONE ששברה את מחסום ה 50 קשר לנשים בשבוע שעבר.
אני חושב שמה עולה פה זה ש F.ONE מצליחים לייצר כל כך הרבה רב גוניות בדגם אחד.
מהירות,גלים פרי רייד ופריסטייל . והכל ברמה מאוד מאוד גבוהה.
בקיצור אתה בא ללגונה קונה קייט אחד ואתה די מסודר
לגבי סרטון ההתפוצצות . זה ממש לא התפוצצות .ראית הכל הפוך
זוהי שליטה של אומן . הוא שלט על הקייט ברוח של 40 קשר והחזיק אותו למעלה דרך כל הגלגולים שהוא עבר.
פחדתי כבר שאני אראה בחור שעף ונטרק ללא הכרה. ברוח כזאת ,כל משיכה עדינה לא במקום ואתה
מתרסק לאלף אלפים.
זה יותר דומה לנהג מירוצי אופנועים שמחליק בסיבוב והוא דואג להחליק כמו חמאה מבלי להתגלגל.
אומנות
Re: עדי זומר היקר תגובתך לנושא
נשלח: 16 נובמבר 2010, 22:34
על ידי ערן
אדון אבינועם,ומה אתה רואה פה?
המחזיק בשיא-רוב דאגלאס,נפצע בנסיון נוסף לשבור את השיא ושבר משהו אחר...
Arikp כתב:זה די מוזר כל הקטע הזה...תמיד במים כשאני ב full power מ 20 קשר ומעלה...בחיים לא נעקפתי ע"י קייט,כאשר בד"כ ההפך הוא הנכון ואני עוקף את הקייטים שלידי די בהרבה...ולא רק אני גם שאר גולשי הרוח...
מעניין לשמוע את התגובה של ארנון דגן לעניין הזה...בכל זאת זה התחום שלו
זה נכון שככול שעולה הרוח , הגולשי רוח עוקפים את הגולשי קייט , וזה בגלל שהגולשי רוח גולשים על גלשן שיותר מיועד לרוח הזאת , ואם סנפירים גדולים , גולשי הקייט בארץ גולשים על גלשניי TT , שהם גלשנים קטנים אם סנפירים קטנים , וככול שהרוח עולה , ומכבלים מהירות , קשה לנעוץ אותם במים , ולכן לוחצים אותם חזק ובכך מאיטים את הגלישה , אבל עם גולש קייט היה לוקח גלשן יעודי לגלישת מהירות (גלשן רייס) כמו בתמונה ששמתי , הייתה רואה איך הגולשי קייט היו עוקפים אותך גם ברוח חזקה......................
כל מה שאמרתי לא היה מבוסס על משהו "מדעי" אלא יותר על חוויה אישית וממה שאני רואה סביבי...יכול להיות שאתה צודק...
ד"א אורן האם יש הרבה גולשים בארץ שגולשים עם ציוד קייט שמיועד למהירות או שזה לא משהו נפוץ פה?
מעניין יהיה לבחון את זה בתנאי ים רגילים עם כל המשתמע צ'ופ וכדומה ולא תנאי מעבדה סטריליים, ולראות אותם אחד מול השני...
ד"א גם רוב האנשים שאני מכיר כולל אותי לא גולשים על גלשנים שמיועדים למהירות אלא יותר בכיוון ה FSW...