נשלח: 10 אפריל 2010, 07:59
הופמן בוקר טוב
ראשית תתכונן למחר ,מסתמן כצפונית טובה
ועכשיו לתיקון של "מרקו קופלו".
הגלשן הגיע אליי כאשר חלק גדול ממנו נשאר ללקוח ביד ימין והשני ביד שמאל:lol:
נמסר לי שלבחור לא מעניין זמן וכסף הוא רוצה חדש !!!!!
החלק הראשון הוא באורך של 60 ס"מ מהחרטום ומן הסתם השני הוא השאר........
קצת רקע על החברה המדהימה הזו
אלו היו גלשני סלאלום מהירים מאוד שיבאו חברת "סרף פוינט "בזמנו וזכו כאן להצלחה רבה
אני זוכר את הימים שגולש שהיה ברשותו "מרקו קופלו" נחשב לגולש שווה ועשיר.....
תחילת התיקון היא הצמדה ארעית לראות מה נישאר ומה יורד...
לשמחתי השבר היה כזה שהשיוף הראשוני הגדול היה על מנת לאפשר הנחת בדים ולא קיצור הגלשן.
השבר נגרם מבאליסטרה מטורפת ע"י גולש כבד ומהיר .
שייפתי את "הגלשן" במשך כשעתיים על מנת לאפשר ייבוש מלא של החלקים תנאי הכרחי להמשך תיקון.
שלב שני יצא לפועל אחרי כשבוע של הנחה בשמש וייבוש +אידוי ומלח בשקית ואקום שחורה דבר אשר מנדף את כל הנוזלים מהגוף.
להערכתי הוצאתי מהגלשן כ150 ג'ר מים
לידיעה אין אפשרות לייבש את הגלשן באופן מלא!!!!!!!
שלב הנחת בדים
בחירת בדים כאן היא קריטית!
ראשון הונח בד קוולאר מסביב לכל השבר דבר אשר מחזק את גוף הגלשן באופן כזה ששני חלקי השבר יחוזקו באופן מאקסימאלי וללא עליה במשקל
מה גם שהגלשן ישן (שנת 94)
לאחר מכן מונחים בדי זכוכית באופן שווה במשקלים של 200o/z 150 oz
שכבת בד אחרונה היא בד פיניש דהיינו בד זכוכית מאוד דק המאפשר הספגה נוחה ונישלטת ללא טיפטופים מיותרים וקווי ליטוש ראשוניים
שלב ייבוש ערך כיומיים עקב לחויות לילה (אפוקסי ולחות לא הולכים יחד)
שלבי ליטוש- ליטוש ראשוני בנייר 150 גריין מוריד את כל האלמנטים הגדולים אשר צריכים לרדת , מעבר לנייר 250 מאפשר החלקה טובה אך לא סופית של כל התיקון
כעת מתקבלת תוצאה טובה אך לא סופית
סיום תיקון בניירות מים מדרגות 250 400 600 ו1200.......
צביעה בצבע יסוד וסיום בצבע עליון
לצערי אין לי תמונות משום שפרימטתי את המחשב וכל הקובץ אשר תועד נעלם לי
אולי ללקוח יש
שאלות למישהו?
היידה מחר צפונית
ראשית תתכונן למחר ,מסתמן כצפונית טובה
ועכשיו לתיקון של "מרקו קופלו".
הגלשן הגיע אליי כאשר חלק גדול ממנו נשאר ללקוח ביד ימין והשני ביד שמאל:lol:
נמסר לי שלבחור לא מעניין זמן וכסף הוא רוצה חדש !!!!!
החלק הראשון הוא באורך של 60 ס"מ מהחרטום ומן הסתם השני הוא השאר........
קצת רקע על החברה המדהימה הזו
אלו היו גלשני סלאלום מהירים מאוד שיבאו חברת "סרף פוינט "בזמנו וזכו כאן להצלחה רבה
אני זוכר את הימים שגולש שהיה ברשותו "מרקו קופלו" נחשב לגולש שווה ועשיר.....
תחילת התיקון היא הצמדה ארעית לראות מה נישאר ומה יורד...
לשמחתי השבר היה כזה שהשיוף הראשוני הגדול היה על מנת לאפשר הנחת בדים ולא קיצור הגלשן.
השבר נגרם מבאליסטרה מטורפת ע"י גולש כבד ומהיר .
שייפתי את "הגלשן" במשך כשעתיים על מנת לאפשר ייבוש מלא של החלקים תנאי הכרחי להמשך תיקון.
שלב שני יצא לפועל אחרי כשבוע של הנחה בשמש וייבוש +אידוי ומלח בשקית ואקום שחורה דבר אשר מנדף את כל הנוזלים מהגוף.
להערכתי הוצאתי מהגלשן כ150 ג'ר מים
לידיעה אין אפשרות לייבש את הגלשן באופן מלא!!!!!!!
שלב הנחת בדים
בחירת בדים כאן היא קריטית!
ראשון הונח בד קוולאר מסביב לכל השבר דבר אשר מחזק את גוף הגלשן באופן כזה ששני חלקי השבר יחוזקו באופן מאקסימאלי וללא עליה במשקל
מה גם שהגלשן ישן (שנת 94)
לאחר מכן מונחים בדי זכוכית באופן שווה במשקלים של 200o/z 150 oz
שכבת בד אחרונה היא בד פיניש דהיינו בד זכוכית מאוד דק המאפשר הספגה נוחה ונישלטת ללא טיפטופים מיותרים וקווי ליטוש ראשוניים
שלב ייבוש ערך כיומיים עקב לחויות לילה (אפוקסי ולחות לא הולכים יחד)
שלבי ליטוש- ליטוש ראשוני בנייר 150 גריין מוריד את כל האלמנטים הגדולים אשר צריכים לרדת , מעבר לנייר 250 מאפשר החלקה טובה אך לא סופית של כל התיקון
כעת מתקבלת תוצאה טובה אך לא סופית
סיום תיקון בניירות מים מדרגות 250 400 600 ו1200.......
צביעה בצבע יסוד וסיום בצבע עליון
לצערי אין לי תמונות משום שפרימטתי את המחשב וכל הקובץ אשר תועד נעלם לי
אולי ללקוח יש
שאלות למישהו?
היידה מחר צפונית