דף 2 מתוך 6

נשלח: 10 אפריל 2010, 07:59
על ידי carbon fiber
הופמן בוקר טוב
ראשית תתכונן למחר ,מסתמן כצפונית טובה
ועכשיו לתיקון של "מרקו קופלו".
הגלשן הגיע אליי כאשר חלק גדול ממנו נשאר ללקוח ביד ימין והשני ביד שמאל:lol: :lol: :lol:
נמסר לי שלבחור לא מעניין זמן וכסף הוא רוצה חדש !!!!!
החלק הראשון הוא באורך של 60 ס"מ מהחרטום ומן הסתם השני הוא השאר........
קצת רקע על החברה המדהימה הזו
אלו היו גלשני סלאלום מהירים מאוד שיבאו חברת "סרף פוינט "בזמנו וזכו כאן להצלחה רבה
אני זוכר את הימים שגולש שהיה ברשותו "מרקו קופלו" נחשב לגולש שווה ועשיר.....
תחילת התיקון היא הצמדה ארעית לראות מה נישאר ומה יורד...
לשמחתי השבר היה כזה שהשיוף הראשוני הגדול היה על מנת לאפשר הנחת בדים ולא קיצור הגלשן.
השבר נגרם מבאליסטרה מטורפת ע"י גולש כבד ומהיר .
שייפתי את "הגלשן" במשך כשעתיים על מנת לאפשר ייבוש מלא של החלקים תנאי הכרחי להמשך תיקון.
שלב שני יצא לפועל אחרי כשבוע של הנחה בשמש וייבוש +אידוי ומלח בשקית ואקום שחורה דבר אשר מנדף את כל הנוזלים מהגוף.
להערכתי הוצאתי מהגלשן כ150 ג'ר מים
לידיעה אין אפשרות לייבש את הגלשן באופן מלא!!!!!!!
שלב הנחת בדים
בחירת בדים כאן היא קריטית!
ראשון הונח בד קוולאר מסביב לכל השבר דבר אשר מחזק את גוף הגלשן באופן כזה ששני חלקי השבר יחוזקו באופן מאקסימאלי וללא עליה במשקל
מה גם שהגלשן ישן (שנת 94)
לאחר מכן מונחים בדי זכוכית באופן שווה במשקלים של 200o/z 150 oz
שכבת בד אחרונה היא בד פיניש דהיינו בד זכוכית מאוד דק המאפשר הספגה נוחה ונישלטת ללא טיפטופים מיותרים וקווי ליטוש ראשוניים
שלב ייבוש ערך כיומיים עקב לחויות לילה (אפוקסי ולחות לא הולכים יחד)
שלבי ליטוש- ליטוש ראשוני בנייר 150 גריין מוריד את כל האלמנטים הגדולים אשר צריכים לרדת , מעבר לנייר 250 מאפשר החלקה טובה אך לא סופית של כל התיקון
כעת מתקבלת תוצאה טובה אך לא סופית
סיום תיקון בניירות מים מדרגות 250 400 600 ו1200.......
צביעה בצבע יסוד וסיום בצבע עליון
לצערי אין לי תמונות משום שפרימטתי את המחשב וכל הקובץ אשר תועד נעלם לי
אולי ללקוח יש
:lol: :lol:
שאלות למישהו?
היידה מחר צפונית

השאלה שלי

נשלח: 10 אפריל 2010, 08:13
על ידי korisios
השאלה שלי היא למה לתקן גלשן שנת 94 ?
באיזה שנה תיקנת אותו ? הרי בדי קרבון ושאר הבדים והדבקים הם לא זולים
והזמן כמובן הכי יקר ..... אז מה בדיוק הסיבה כי הרי כנראה אף אחד לא יגלוש עליו יותר ממילא ?
זה במסגרת אימון תיקונים או משהו כזה ?

נשלח: 10 אפריל 2010, 08:36
על ידי carbon fiber
קוריוסיס תקרא בתחילת הטופיק שהבחור פשוט מאוהב בגלשן שלו ולא מחשבן לכלום והוא פשוט רצה אותו חדש
הסברתי לבחור שהגלשן ישן ועלות התיקון כאן תהיה גבוהה התשובה "לא מעניין רוצה חדש"
זה ענה לך על השאלה
ואני לא מתאמן על גלשנים של אחרים :lol: :lol:

שאלה לגבי המלח

נשלח: 10 אפריל 2010, 12:05
על ידי hoffman10
המלח הוא הרי האוייב הגדול.
לא עדיף לנסות להמיס את המלח במים מתוקים ואז לייבש?
או שלא הבנתי נכון.
עוד דבר, מה עם תותב? הרי שני חלקי הגלשן נפרדו ובפנים יש סדק.
לא עדיף לחבר את שני הצדדים קודם פנימית בעזרת תותבות שמצמידות קודם את צידי הגלשן מבפנים?

נשלח: 10 אפריל 2010, 12:30
על ידי carbon fiber
לא המלח הוא האויב אלא המים עצמם ועתיד הגלשן
לא מכניסים עוד מים על מנת להוציא אותם........ מוציאים את המים עצמם בכל מיני שיטות
בנוגע לתותבים אלו נעשים בעיקר בגלשני גלים דהיינו שדריות וכו
בגלשני רוח לא נהוג לשתול שדריות ולכן חוזק התיקון נובע מחוזק הבדים ובחירה נכונה שלהם
קוולאר לדוגמא נותן את החוזק הכי גבוה לקריעה החיסרון שלו שהוא מאוד קשה לעיצוב ובדר"כ משתמשים בו כשכבה ראשונה ועליו שכבות נוספות של בדי זכוכית או קרבון:lol:
הכי טוב לא להגיע למצב כזה
החיבור הראשוני נעשה באמצעות ציוד חיצוני כגון קליבות נגרים וכו והצמדת החלקים החופשיים

גאון!!!

נשלח: 10 אפריל 2010, 14:53
על ידי aviv_bamba
רון אתה גאון!!!
כאחד שעבר אצל רון כמה פעמים עם גלשנים מכל מיני סוגים שהצלחתי לשבור ולהרוס
כל פעם קבלתי בחזרה גלשן חדש! התיקון, הגימור והצביעה ללא מתחרים!!!

בנוסף, בזמן שעבדתי בחוף בת גלים יצא לי לשלוח כמה חברים לשירותו המסור והמקצועי של רון
ותמיד קיבלתי פידבק על רמתו המקצועית בתיקון הגלשנים ויותר מכל
על דאגתו ויחסו האדיב לחברינו הגולשים והמחירים הנוחים שאותם הוא דורש
על עבודות לא פשוטות כלל ועיקר!!

מלך! מלך! מלך! :ks1:

אוהב אותך, מפרגן לך, ארוחה במוסעדג עלי....!!

נשלח: 10 אפריל 2010, 19:09
על ידי carbon fiber
במבה תודה על המילים החמות
בא כבר לחיפה רוצים אותך חזרה אחי

נשלח: 14 אפריל 2010, 21:18
על ידי or sha
רון אח שלי גיבור,

לא נכנסתי לפורום כבר שלושה חודשים ומה אני רואה כשאני נכנס?פרגונים מקיר לקיר...כיף שיש good vibes, וקונצנזוס לגביך! תכלס, כשמגיע מגיע.

חוצמזה שלימדת אותי לגלוש (ועד היום יניבי 26 מעיר לי לסגור קצת את היד האחורית) הצלת מספר רב של גלשנים שיקרים מאוד לליבי, כולל גלשן קאסטום אחד יחיד ומיוחד של הגאון המרן ריצ'רד גרין.

לאות הוקרה אני אדאג להביא לך חול מהוקיפה (בשקית), אני עולה לרגל לשבוע!!!

אור.

נשלח: 14 אפריל 2010, 21:45
על ידי carbon fiber
אור אתה בהוקיפה?????????.
איש חוג הסילון
תמיד בעסקי אויר :lol: :lol:
תודה על המילים החמות

נשלח: 20 אפריל 2010, 19:16
על ידי carbon fiber
בשעה טובה נוצר קשר ראשוני עם בעלי הגלשן
לאחר שהייה בחו"ל
דיווחים בהמשך :lol:
כבר יצרתי קשר עם חיליק מגנוס

Carbon Fiber - תיקוני גלשני רוח וקייט

נשלח: 05 אוגוסט 2010, 21:42
על ידי גולן
Carbon Fiber מיקירי ומחלוצי אתר בת גלים הצטרף בימים אלו למפרסמים באתר .
קרבון הידוע גם בכינויו רון מפעיל סדנת תיקוני גלשני רוח וקייט מזה כ 11 שנים.
רון מתקן גם שלדות אופניים מסיבי פחמן מזה כשנתיים.
בזמנו הפנוי רון מלמד גלישת רוח ותמיד אוהב לייעץ ולעזור לגולשים מתעניינים.
הסדנה של רון ממוקמת בבת גלים סמוך מאוד למועדון והגלשנים מטופלים מיידית.  
תמונה

Re: Carbon Fiber - תיקוני גלשני רוח וקייט

נשלח: 05 אוגוסט 2010, 21:47
על ידי zvig
מצטרף לכול מילה של גולן

קרבון פייבר- איש יקר והגון, תמיד עוזר מכל הלב והנשמה
ומתקן גלשנים על.

בהצלחה

Re: carbon fiber - הצטרף למפרסמים באתר בת גלים

נשלח: 05 אוגוסט 2010, 22:06
על ידי carbon fiber
צביקי תודה על המילים החמות
רק תשמר מבאליסטרות חזקות
אין על קואטרו

Re: Carbon Fiber - תיקון גלשני רוח וקייט

נשלח: 07 אוגוסט 2010, 18:01
על ידי alon2008
רון שלום,
יש לי גלשן JP 2006 שנתתי למישהוא לתיקון אבל הוא סוחב אותי כבר למעלה משבועיים. במידה ומחר הגלשן לא יהיה מוכן, הייתי רוצה להביא אותו אליך לתיקון. איך אפשר ליצור קשר?
תודה,
אלון.

Re: Carbon Fiber - תיקון גלשני רוח וקייט

נשלח: 07 אוגוסט 2010, 19:51
על ידי carbon fiber
דבר איתי
0578185892