קיבלתי את הלינק הנ"ל -כמובן שאני מתיחס אליו בחשד כמו הכנה להנחתה של מרינה
-ואולי לא
אבל בכל זאת כדאי להסתכל ולהתרשם:
http://www.youtube.com/watch?v=0BiPI0KoE0I" onclick="window.open(this.href);return false;
להוריד את הרכבת בחיפה
להוריד את הרכבת בחיפה
לא בוכים על גל שנשפך! להתראות במים!
קובי
קובי
Re: להוריד את הרכבת בחיפה
שיקוע הרכבת בחיפה לא קשור לשום תכנית של מרינה. אין קשר בינהם.
רכבת ישראל מעוניינת להשקיע בתשתית עבור רכבת מודרנית ומהירה. יוזמה ברוכה, אשר תקצר את הנסיעה לת"א מ- 55 דק' ל- 35 דק'.
כמובן שכל בר-דעת יצביע בעד תכנית שדרוג הרכבת.
הדרך שרכבת ישראל רוצה לבצע את השדרוג היא באמצעות חישמול. עמודים וקווי חשמל מעל תוואי המסילה.
בנוף האורבני של חיפה, זאת קטסטרופה. פגיעה חמורה בנוף. כיעור רצועת החוף בצורה משמעותית.
הפתרון הנכון הוא שיקוע.
בעצם, הפתרון האידאלי המתבקש היה הכנסת המסילות למנהרות הכרמל.
אך מכיוון שבפרוייקט המנהרות לא הכניסו את המסילות במקביל לכביש, נותר הפתרון של שיקוע תוואי המסילות הקיים.
באמצעות פתרון זה, לא תהיה פגיעה בנוף החופי של הים, והחיבור בין חיפה לים יהיה הרבה יותר טוב מהנתק הנוכחי.
אני לא מצוי בפרטי העלויות של ההשקעות הכספיות ובהבדלים בין שיקוע לחישמול, אבל כשמתכננים ובונים קטע מסילה של פחות מ-5 ק"מ, חייבים לחשוב על הטווח הארוך. מסילה זאת תתקיים למשך 50 השנים הבאות, ואולי הרבה יותר,ואין ספק שחסכון לצד זה או אחר נראה שולי ביותר לאור טווחי הזמן הארוכים .
אני מצביע שיקוע. בלי ספק.
רכבת ישראל מעוניינת להשקיע בתשתית עבור רכבת מודרנית ומהירה. יוזמה ברוכה, אשר תקצר את הנסיעה לת"א מ- 55 דק' ל- 35 דק'.
כמובן שכל בר-דעת יצביע בעד תכנית שדרוג הרכבת.
הדרך שרכבת ישראל רוצה לבצע את השדרוג היא באמצעות חישמול. עמודים וקווי חשמל מעל תוואי המסילה.
בנוף האורבני של חיפה, זאת קטסטרופה. פגיעה חמורה בנוף. כיעור רצועת החוף בצורה משמעותית.
הפתרון הנכון הוא שיקוע.
בעצם, הפתרון האידאלי המתבקש היה הכנסת המסילות למנהרות הכרמל.
אך מכיוון שבפרוייקט המנהרות לא הכניסו את המסילות במקביל לכביש, נותר הפתרון של שיקוע תוואי המסילות הקיים.
באמצעות פתרון זה, לא תהיה פגיעה בנוף החופי של הים, והחיבור בין חיפה לים יהיה הרבה יותר טוב מהנתק הנוכחי.
אני לא מצוי בפרטי העלויות של ההשקעות הכספיות ובהבדלים בין שיקוע לחישמול, אבל כשמתכננים ובונים קטע מסילה של פחות מ-5 ק"מ, חייבים לחשוב על הטווח הארוך. מסילה זאת תתקיים למשך 50 השנים הבאות, ואולי הרבה יותר,ואין ספק שחסכון לצד זה או אחר נראה שולי ביותר לאור טווחי הזמן הארוכים .
אני מצביע שיקוע. בלי ספק.
---------------------------------------
הדר . 052-2414444 . חיפה
---------------------------------------
משפט סיני עתיק :"גרם אחד של תרגול עולה על טונה של תאוריה"
הדר . 052-2414444 . חיפה
---------------------------------------
משפט סיני עתיק :"גרם אחד של תרגול עולה על טונה של תאוריה"
- גולן
- הודעות: 4120
- הצטרף: 10 דצמבר 2005, 08:00
- איזה_גולש_אתה: גולש חספקה
- מיקום: בת גלים - על הספוט
- יצירת קשר:
Re: להוריד את הרכבת בחיפה
ראיתי את הסרט.
סוף סוף עיריית חיפה הולכת בכיוון הנכון.
כך יראה חוף הים לאחר החשמול
הגיע באמת הזמן לצאת למלחמה הזו ולהפסיק את הקיפוח של חיפה.
זה עוול שנעשה לעיר ע"י הבריטים שתכננו כאן מחנה צבאי ולא עיר לתושבים.
לדעתי שיקוע כזה יכול בהחלט גם לשדרג אותנו ואפילו להרחיב את קו החוף שבין המכון למועדון.
לדעתי צריך לשוב ולשקול את התכנון הנוראי של מחלף אלנבי במידה ומדברים על שיקוע.
ממליץ לכולם להשקיע 2:30 דקות ולראות את הסרט.
על העצומה חותמים כאן:
http://teva.org.il/?CategoryID=230&Arti ... 225&Page=1#" onclick="window.open(this.href);return false;עצומה
סוף סוף עיריית חיפה הולכת בכיוון הנכון.
כך יראה חוף הים לאחר החשמול
הגיע באמת הזמן לצאת למלחמה הזו ולהפסיק את הקיפוח של חיפה.
זה עוול שנעשה לעיר ע"י הבריטים שתכננו כאן מחנה צבאי ולא עיר לתושבים.
לדעתי שיקוע כזה יכול בהחלט גם לשדרג אותנו ואפילו להרחיב את קו החוף שבין המכון למועדון.
לדעתי צריך לשוב ולשקול את התכנון הנוראי של מחלף אלנבי במידה ומדברים על שיקוע.
ממליץ לכולם להשקיע 2:30 דקות ולראות את הסרט.
על העצומה חותמים כאן:
http://teva.org.il/?CategoryID=230&Arti ... 225&Page=1#" onclick="window.open(this.href);return false;עצומה