מורן טי הגלשן החדש שלך בפעולה...קלוט...
ביקשתי שלא יפרסמו את התמונות שלי בלי רשות מהספונסר...
נערך לאחרונה על ידי Moran T ב 05 אפריל 2010, 03:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
לקחתי 85 ליטר, הכוונה היא שזה הגלשן הגדול שיעבוד טוב על גלים גם בתנאים של רוח חלשה ו-on-shore.
יש לי גם גלשן קטן לסערות שעובד הרבה מאוד בחורף בבת גלים (fanatic New Wave 78L האגדי)
מעניין איך ירגיש ה-Quad ברוחות חזקות ובסערות ....ראיתי את ירון עם Quad של JP (מעל 90 ליטר) גולש ונהנה גם בסערות וברוחות החזקות ככה שיכול להיות שאפשר להחזיק אותו גם כגלשן אחד.
יש לי גם גלשן קטן לסערות שעובד הרבה מאוד בחורף בבת גלים (fanatic New Wave 78L האגדי)
מעניין איך ירגיש ה-Quad ברוחות חזקות ובסערות ....ראיתי את ירון עם Quad של JP (מעל 90 ליטר) גולש ונהנה גם בסערות וברוחות החזקות ככה שיכול להיות שאפשר להחזיק אותו גם כגלשן אחד.
QUATRO QUAD 85
הי חי
במידה ואתה מחפש גלשן ALL AROUND לא הייתי הלך על QUAD
הם בעיקר מתאימים לגלים !!!
אם אתה מחפש גלשן ALL AROUND אני ממליץ על סנפיר אחד וייב
או פרייסטייל וייב.
תיסתכל בלינק המצורף תוצאות של טסט שעשו לקואדים
הקןאד 85 של קואטרו נבחר לגלשן המנצח
http://windsurfingmag.com/features/2010 ... news022610
העיקר שתהיה רוח
דש
שלף
במידה ואתה מחפש גלשן ALL AROUND לא הייתי הלך על QUAD
הם בעיקר מתאימים לגלים !!!
אם אתה מחפש גלשן ALL AROUND אני ממליץ על סנפיר אחד וייב
או פרייסטייל וייב.
תיסתכל בלינק המצורף תוצאות של טסט שעשו לקואדים
הקןאד 85 של קואטרו נבחר לגלשן המנצח
http://windsurfingmag.com/features/2010 ... news022610
העיקר שתהיה רוח
דש
שלף
כן, קראתי את הכתבה הזאת לפני כמה זמן
בגלל זה אני מתלבט, באותו מגזין יש גם כתבה על best high wind all around board ושם ה-QUAD של סטארבורד לוקח.
מן הסתם המבחן הוא במים.
בגדול אני מחפש גלשן וייב טוב שיודע לעשות גם קצת מעבר. אבל אולי הפתרון הוא שני גלשנים!?
בכל מקרה נראה לי שהייתי הולך יותר על שמונים ליטר (ואלוי פחות אם יש גלשן נסף לפריסטייל וייב).
תודה בכל אופן על העצה, מקווה שנתראה במים בקרוב (אולי מחר?)
חי
נ.ב
אתה יודע מה לא ממש הבנתי בכתבה? למה הם בוחנים רק נפחים גדולי יחסית ל- HIGH WIND היית חושב שעבור רוחות חזקות קחו נפחים קטנים יותר, לא?
מן הסתם המבחן הוא במים.
בגדול אני מחפש גלשן וייב טוב שיודע לעשות גם קצת מעבר. אבל אולי הפתרון הוא שני גלשנים!?
בכל מקרה נראה לי שהייתי הולך יותר על שמונים ליטר (ואלוי פחות אם יש גלשן נסף לפריסטייל וייב).
תודה בכל אופן על העצה, מקווה שנתראה במים בקרוב (אולי מחר?)
חי
נ.ב
אתה יודע מה לא ממש הבנתי בכתבה? למה הם בוחנים רק נפחים גדולי יחסית ל- HIGH WIND היית חושב שעבור רוחות חזקות קחו נפחים קטנים יותר, לא?
- alonkaplan
- הודעות: 874
- הצטרף: 14 ינואר 2006, 08:00
- יצירת קשר:
קיבלתי היום את הסטארבורד קוואד 76 ליטר שלי! (הזמנתי לפני כ-3 חודשים).
עוד לא גלשתי כמובן, אבל כמה הערות על קוואד:
1. כפי ששלף ציין - אלו גלשנים לגלים. לא נראה לי שגלשן בעל 4 סנפירים יכול לתת מענה כ"גלשן אחד".
2. הקוואד של סטארבורד שונה מזה של קוואטרו ומשל שאר היצרנים, בכך שהסנפירים הגדולים בגלשן הם הקידמיים ואילו האחוריים הם קטנים יותר. מיקום כזה של הסנפירים מקובל בגלשני גלים.
סנפירים אחוריים גדולים וקידמיים קטנים, הוא למעשה שיפור של גלשני ה-2 סנפירים ומנסה לפתור את הבעיות שהתעוררו בגלשנים אלו (מהירות איטית ועלייה איטית לפלנינג).
3. הבחירה שלי בנפח 76 ליטר היא במטרה לקבל גלשן קטן, אבל לא מדי. כזה שיוכל לעבוד גם בצפוניות ובים צ'ופי, ולא רק בתנאי גלים קלאסיים.
הסטארבורד נראה שעונה למטרה.
4. כאמור, עוד לא ניסיתי את הגלשן. זהו קונספט חדש לחלוטין בשבילי וכשיהיו מסקנות אני אכתוב אותן כאן.
5. מורן - אשמח להחליף איתך ולעשות השוואה בין שתי היצירות.
הגלשן, עדיין חנות, אחרי הרכבת הסנפירים
עוד לא גלשתי כמובן, אבל כמה הערות על קוואד:
1. כפי ששלף ציין - אלו גלשנים לגלים. לא נראה לי שגלשן בעל 4 סנפירים יכול לתת מענה כ"גלשן אחד".
2. הקוואד של סטארבורד שונה מזה של קוואטרו ומשל שאר היצרנים, בכך שהסנפירים הגדולים בגלשן הם הקידמיים ואילו האחוריים הם קטנים יותר. מיקום כזה של הסנפירים מקובל בגלשני גלים.
סנפירים אחוריים גדולים וקידמיים קטנים, הוא למעשה שיפור של גלשני ה-2 סנפירים ומנסה לפתור את הבעיות שהתעוררו בגלשנים אלו (מהירות איטית ועלייה איטית לפלנינג).
3. הבחירה שלי בנפח 76 ליטר היא במטרה לקבל גלשן קטן, אבל לא מדי. כזה שיוכל לעבוד גם בצפוניות ובים צ'ופי, ולא רק בתנאי גלים קלאסיים.
הסטארבורד נראה שעונה למטרה.
4. כאמור, עוד לא ניסיתי את הגלשן. זהו קונספט חדש לחלוטין בשבילי וכשיהיו מסקנות אני אכתוב אותן כאן.
5. מורן - אשמח להחליף איתך ולעשות השוואה בין שתי היצירות.
הגלשן, עדיין חנות, אחרי הרכבת הסנפירים
אלון קפלן - הדרכת גלישה
גלישת רוח, גלים, sup
שעורים / קורסים / סדנאות
סדנאות גלישת רוח בחו"ל
052-3230144
http://www.yamia.co.il" onclick="window.open(this.href);return false;
גלישת רוח, גלים, sup
שעורים / קורסים / סדנאות
סדנאות גלישת רוח בחו"ל
052-3230144
http://www.yamia.co.il" onclick="window.open(this.href);return false;