שמואל גלבהרט התייחס יפה מאוד ל"יציאה" הזו של יהב:
"......דומה שזה כבר לא ענין לאדריכלים, אלא אולי לפסיכולוגים, לברר
מה יש באיזור הזה, שהוא מושך את העיריה שוב ושוב להתעלל בו ע"י תכניות נפל
הזויות, ממרינת הנדל"ן ז"ל, ועד ההברקה החדשה של "הרחבת" הטיילת צפונה דווקא...."
אני זוכרת את הטיילת מיום הקמתה בשנות השבעים, עת הייתי בבית הספר היסודי,
כלומר יותר מ-30 שנה ומראה הטיילת והמבנה התכנוני שלה לא נמאס בעיני,
אלא יותר ויותר אני רואה את המיוחד והייחודי שבה ולא מבינה מדוע צריך לשנותה.
פשוט לא נס ליחה.
טיילת בת-גלים הינה בין המיוחדות שבטיילות הארץ בשל היותה ממש על קו החוף.
צילומים כה רבים נעשו בה ממש על קו המים כשהגלים ברקע. כמה כלות
וחתנים ראינו בטיילת בערב חתונתם. האתר כבר כיום מושלם כסטודיו לצילום ושלא
יבלבלו לנו במוח.
מבנה הטיילת המקביל לקו החוף מאפשר לרבים ליהנות מהשקיעות המרהיבות
וכל מזח אנכי יפריע לנוף הפנורמי הפתוח ורק מי שיהיה בקצה המזח יוכל ליהנות
מהשקיעה והמזח יפריע ויסתיר למי שיהיה בטיילת עצמה ליהנות מהשקיעות.
נכון שצריך לבצע מתיחת פנים לטיילת ולגרד את הזפת ולרצף אולי באבנים
יותר נוחות להליכה ואולי לסמן שביל לרוכבי אופניים ולשקם את הספסלים,
אבל בשום פנים ואופן לא לשנות את אופייה.
מציעה שטיילת בת-גלים תוכרז כאתר נופי לשימור.
המאבק הבא: אסון הטיילת ! ! !
לא לדאוג
יונה יהב ידוע בחוסר יכולת הביצוע שלו ... עובדה אין שום פרויקט עירוני שקם בתקופתו. פרויקט נתיבי התחבורה הציבורית (שלא נראה הצליח במיוחד) מומן על ידי משרד התחבורה ומתבצע במקביל בערים אחרות (אין חידוש בדבר).
עו"ד יהב השקיע בעיקר באגף דוברות מפוארת שתפקידה ליצר חדשות (כולל חדשות רעות כדוגמת הכתבה הנוכחית).
לא לדאוג לעירייה אין עודף תקציב (יש רק עודף כח אדם) ואין מקורות מימון זמינים לבצוע הפרויקט.
סליחה יש פרויקט עירוני שכן קם - קלבת השבת המספק שעשועים לתושבי הקריות נשר וטירת הכרמל.
עו"ד יהב השקיע בעיקר באגף דוברות מפוארת שתפקידה ליצר חדשות (כולל חדשות רעות כדוגמת הכתבה הנוכחית).
לא לדאוג לעירייה אין עודף תקציב (יש רק עודף כח אדם) ואין מקורות מימון זמינים לבצוע הפרויקט.
סליחה יש פרויקט עירוני שכן קם - קלבת השבת המספק שעשועים לתושבי הקריות נשר וטירת הכרמל.