תיקון גלשנים איך למה וכמה

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.

BBCode כבוי
סמיילים כבויים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תיקון גלשנים איך למה וכמה

Re: תיקון גלשנים איך למה וכמה

על ידי omers81 » 24 נובמבר 2013, 22:27

חבר שלי אלוף

Re: תיקון גלשנים איך למה וכמה

על ידי carbon fiber » 24 נובמבר 2013, 20:36

בחיפה
תתקשראליי
0529465645

Re: תיקון גלשנים איך למה וכמה

על ידי sharon12 » 20 נובמבר 2013, 11:17

איפה הסדנא שלך? אני רוצה לבוא לתקן גלשן.

אני עשוי לקבל את ההזמנה שלך

על ידי hoffman10 » 15 ינואר 2007, 08:35

וודקה ומרטיני מתאים לי. אם יתאים לך כאשר אני יעשה את הסקר של החורף בצפון.
לגבי קילופי צבע וסדקים חיצוניים.
הסקייטס שלי גלשן בנזונה אבל עדין בטירוף. הפיניש שלו לייט חזק.
על שריטות קטנות אני דואג לשים צבע פלסטי גמיש. זה לא מזיק ויכול להיות שזה מוסיף קצת חוזק חיצוני לגלשן במקום עם השריטה.

רזי בוקר טוב וקר

על ידי carbon fiber » 15 ינואר 2007, 06:52

שוב תודה על התגובות החמות בעיקרון סדקים קטנים צריכים לבחון מקרוב כלומר לא תמיד יש צורך " להתערב"בגוף הגלשן, אבל, לחילופין במידה ורואים קצף לבן או סיבים או חומר חום (דוויניציל) אין להסס חובה לתקן, משום שגוף הגלשן חשוף למים.
שריטות קטנות אפשר להמשיך לגלוש ומידי פעם לעקוב ולראות אם זה מתפתח . אפשר להעזר באפוקסי דו רכיבי שנמכר בחנויות חומרי בניין על מנת לסתום תיקון שלא מצריך בדי זכוכית או פחם לא מוצק אלא נוזלי (חודר יותר טוב ) וצביעה (אני אכתוב מאמר על צבעים ושידרוגי תחתיות היום בערב)הצבע שהכי מתאים רק בריסוס וכמו שרשום בהוראות על הצבע .
רק שוארמת אמיל :lol: :lol: :lol:
נ.ב עדיף שלא תהיה לקוח שלי אתה מוזמן תמיד למרטיני יבש או וודקה נהדרת שמור על הגלשן מתי שאתה לא משתמש שישאר בתיק ספון היטב וללטף הם מתים על זה :lol: :lol: :lol:

תודה רון

על ידי hoffman10 » 15 ינואר 2007, 00:39

כבר אמרתי שנוכחותך בפורום מעלה אותנו בכמה רמות וזו לא חנופה היות שעדיין לא הייתי לקוח שלך. הדברים המושכלים שהעלית פה חשובים להבנת הנושא.
אחד הדברים שהעלית על המכות שהגלשנים חוטפים מחוץ למים כל כך קרוב :wink: כמה מכות כאלה מתרחשות כאשר שמים גלשן לייבוש ואחרי כן מעבירים אותו ממקום למקום? המון. רוב המכות האלה גורמות ללא יותר משריטה או קילוף צבע וחלק לסדקים ושברים.
תמשיך לצפר אותנו בעצות חדשות מידי פעם ופרסם אם אפשר את מחירי התיקון.
כשרואים כמה אתה באמת משקיע, זה נראה משתלם לתקן אצלך

על ידי בוננזה » 15 ינואר 2007, 00:24

אם כבר אז אתה יכול להמליץ על חומרים?
למשל עם איזה חומר מתקנים סדק קטן ואיפה אפשר להשיג?
תודה 8)

תיקון גלשנים איך למה וכמה

על ידי carbon fiber » 14 ינואר 2007, 22:37

פעמים רבות אני נשאל על תיקוני גלשנים ואם כדאי לתקן , צריך ומן הסתם כמה זה עולה וכו.
אני אנסה לעשות קצת סדר בדברים ומקווה שאעזור למישהוא כאן בפורום המכובד הזה .
ראשית הדבר שהכי נחשב בתיקון הוא שלא רואים אותו לאחר מכן.
כמובן שיש משמעות אדירה למהות התיקון חומרים שהשתמשו , זמן התיקון שערך למתקן וכו.
על מנת לסבר את עיניכם אפשר לסיים כל תיקון כמעט בחצי שעה כןןןןןןןןןןן אבל איכות שווה לתחת סליחה על הביטוי. כלומר ישנם חומרים כדוגמת חומרי פחחים אשר משתמשים בהם לעיתים תכופות כמילוי אך אליה וקוץ בה החומר שביר מאוד ואינו מסוגל לספוג אימפקטים חזקים והוא סופח מים ונעשה פריך כך שמי שמציע לכם תיקון תוך יומיים ופחות אז תבינו לבד במה מדובר (אני לא מדבר על דברים קוסמטיים קטנים) .
עוד אופציה שאני רואה שמשתמשים בה לא מעט גולשים היא אופצית האפוקסי דו רכיבי שפורפרת ארוכה חומר לבן ואפור שמערבבים יחד ודוחפים בכוח לתוך השבר ,בתור ניתוח חירום בחוף זוהיא אופציה סבירה משום שלחומר זה אין יכולת לחדור לתוך כל החלל הדרוש וכתוצאה מכך נשאר חלל לא מטופל היטב ושותה מים.
ככלל אם שברתם או סדקתם עדיף לוותר על יום גלישה חזק ככל שיהיה ולהשאיר אותו לתיקון(אצלי כמובן :lol: :lol: :lol: :lol: ).
עוד אספקט מאוד חשוב הוא תיקון בחורף !!!!!!!!קשה לתקן בחורף משום שנדרשת טמפ של מנימום 25 מעלות לייבוש טוב של החומרים וכמובן אחוזי לחות גבוהים מאוד אויב כל אפוקסי)כך שלהימנע מכל שברים בחורף עדיף אחרת תיקון מאסיבי עלול לקחת אפילו חודש ויותר :cry: .אז על תאמרו לא ידענו.
במקרים של שבר חזק נדרשת הכנסת שתל במקום החומר השבור דהיינו חומר מוקצף חזק בעל צפיפות גבוהה וקל משקל החומר שאני משתמש נקרא דוויניציל רוב גלשני הרוח עשויים ממנו כחלק מן המעטפת שלהם יש כאלו שלא וזה מה שהופך אותם לחלשים לפגיעות.
במקרה כזה זמן התיקון יכול לקחת זמן רב מן המקובל(שוב חורף).
רבים המקרים שאני משלב סיבי פחם(קרבון חומר יקר מאוד )וקוולאר חומר שמקנה חוזק רב אך קשה לעיבוד ובלתי ניתן לשיוף (בתור בסיס) או קרקעית לתיקון מאסיבי.
את הסיום אני מייצר בעזרת שני סוגי בד אחד גמיש יותר שנקרא 200 גר והשני בד פיניש קל מאוד לעצוב וחיתוך סופי ואז מתחיל שלב ייבוש ושיוף עד להגעת השייפ הסופי ואז צביעה (אני אתעכב בפעם אחרת על הנושא) תשלום ובירה קרה אצלי בבית .
ככלל רוב השברים בגלשנים נוצרים ממכות הובלה דהיינו נפילות מהגגון מכות בחדר מדרגות מחסנים וכו וכאן אני ממליץ בחום רב ביותר על תיק מוגן קשיח ומצופה בחומר כסוף למניעת חום אגור בגלשן וגם כאן אסביר בכתבה אחרת על גלשן מתנפח ואיך זה נגרם ואיך מתקנים וכו אז לשאלות תגובות והצעות נא להגיב כאן בשמחה לילה טוב .
רק שואורמת אמיל וסביח בריא :lol: :lol:

חזרה למעלה