להתחיל PLANNING ברצועות עם מפרש 5.5 זה דורש מספיק רוח (כ 17 קשר תלוי במיומנות, במשקל ובגלשן)
לפי דעתי יהיה לך יותר קל להתחיל עם מפרש 7 (קל משקל כמו DRIVE NORTH) בלצבור מיומנות כניסה לרצועות (כמו שתואר קודם לכן)
הדברים קורים יותר לאט ולכן יותר קל למי שעוד לא מיומן.
אני לא מכיר לגמריי את הגלשן אבל הוא נראה לי שקצת גדול לתנאים של מפרש 5.5
ומה שקורה השליטה ברוחות חזקות קשה- ברגע שאתה צובר מהירות
בעיקר כשאתה לא ברצועות וגם כשתיהיה.
שוב אני לא מכיר את הגלשן אבל אם זה גלשן מיושן:
מניסיוני היה לי מאד קשה להיכנס לרצועות עם גלשן מיושן (BIC TECHNO 125) אולם כשעברתי לגלשן מודרני JP X-CITE 120 הכניסה היתה פשוטה ולא דרשה יותר מידיי טכניקה
היום לאחר שאני מנוסה קל לי להיכנס לרצועות גם בBIC אבל מיכוון ומיקום הרצועות וחלוקת המשקל שונים אני מבין למה היה לי קשה(טכניקה ונסיון)
.
בהצלחה
להתחיל PLANNING ברצועות עם מפרש 5.5 זה דורש מספיק רוח (כ 17 קשר תלוי במיומנות, במשקל ובגלשן)
לפי דעתי יהיה לך יותר קל להתחיל עם מפרש 7 (קל משקל כמו DRIVE NORTH) בלצבור מיומנות כניסה לרצועות (כמו שתואר קודם לכן)
הדברים קורים יותר לאט ולכן יותר קל למי שעוד לא מיומן.
אני לא מכיר לגמריי את הגלשן אבל הוא נראה לי שקצת גדול לתנאים של מפרש 5.5
ומה שקורה השליטה ברוחות חזקות קשה- ברגע שאתה צובר מהירות
בעיקר כשאתה לא ברצועות וגם כשתיהיה.
שוב אני לא מכיר את הגלשן אבל אם זה גלשן מיושן:
מניסיוני היה לי מאד קשה להיכנס לרצועות עם גלשן מיושן (BIC TECHNO 125) אולם כשעברתי לגלשן מודרני JP X-CITE 120 הכניסה היתה פשוטה ולא דרשה יותר מידיי טכניקה
היום לאחר שאני מנוסה קל לי להיכנס לרצועות גם בBIC אבל מיכוון ומיקום הרצועות וחלוקת המשקל שונים אני מבין למה היה לי קשה(טכניקה ונסיון) :wink: .
בהצלחה