קיבלתי היום את הסטארבורד קוואד 76 ליטר שלי! (הזמנתי לפני כ-3 חודשים).
עוד לא גלשתי כמובן, אבל כמה הערות על קוואד:
1. כפי ששלף ציין - אלו גלשנים לגלים. לא נראה לי שגלשן בעל 4 סנפירים יכול לתת מענה כ"גלשן אחד".
2. הקוואד של סטארבורד שונה מזה של קוואטרו ומשל שאר היצרנים, בכך שהסנפירים הגדולים בגלשן הם הקידמיים ואילו האחוריים הם קטנים יותר. מיקום כזה של הסנפירים מקובל בגלשני גלים.
סנפירים אחוריים גדולים וקידמיים קטנים, הוא למעשה שיפור של גלשני ה-2 סנפירים ומנסה לפתור את הבעיות שהתעוררו בגלשנים אלו (מהירות איטית ועלייה איטית לפלנינג).
3. הבחירה שלי בנפח 76 ליטר היא במטרה לקבל גלשן קטן, אבל לא מדי. כזה שיוכל לעבוד גם בצפוניות ובים צ'ופי, ולא רק בתנאי גלים קלאסיים.
הסטארבורד נראה שעונה למטרה.
4. כאמור, עוד לא ניסיתי את הגלשן. זהו קונספט חדש לחלוטין בשבילי וכשיהיו מסקנות אני אכתוב אותן כאן.
5. מורן - אשמח להחליף איתך ולעשות השוואה בין שתי היצירות.
הגלשן, עדיין חנות, אחרי הרכבת הסנפירים
קיבלתי היום את הסטארבורד קוואד 76 ליטר שלי! (הזמנתי לפני כ-3 חודשים).
עוד לא גלשתי כמובן, אבל כמה הערות על קוואד:
1. כפי ששלף ציין - אלו גלשנים לגלים. לא נראה לי שגלשן בעל 4 סנפירים יכול לתת מענה כ"גלשן אחד".
2. הקוואד של סטארבורד שונה מזה של קוואטרו ומשל שאר היצרנים, בכך שהסנפירים הגדולים בגלשן הם הקידמיים ואילו האחוריים הם קטנים יותר. מיקום כזה של הסנפירים מקובל בגלשני גלים.
סנפירים אחוריים גדולים וקידמיים קטנים, הוא למעשה שיפור של גלשני ה-2 סנפירים ומנסה לפתור את הבעיות שהתעוררו בגלשנים אלו (מהירות איטית ועלייה איטית לפלנינג).
3. הבחירה שלי בנפח 76 ליטר היא במטרה לקבל גלשן קטן, אבל לא מדי. כזה שיוכל לעבוד גם בצפוניות ובים צ'ופי, ולא רק בתנאי גלים קלאסיים.
הסטארבורד נראה שעונה למטרה.
4. כאמור, עוד לא ניסיתי את הגלשן. זהו קונספט חדש לחלוטין בשבילי וכשיהיו מסקנות אני אכתוב אותן כאן.
5. מורן - אשמח להחליף איתך ולעשות השוואה בין שתי היצירות.
הגלשן, עדיין חנות, אחרי הרכבת הסנפירים
[url=http://img213.imageshack.us/i/dsc00131oo.jpg/][img]http://img213.imageshack.us/img213/4391/dsc00131oo.jpg[/img][/url]