על ידי doron_hackam » 30 יולי 2006, 16:04
מה פתאום לשווא!
עצם העלאת השם שלך היא יופי של אירוע, מלא הוד ומטען רגשי.
אני המון זמן מתלבט אם להשחיל קצת משלי לתוך הנושא הזה שהרגישות שלו נובעת בכלל לא מהסגנון אלא מתוך הרצון של כולם להעביר את שעות הים הלא רבות שיש לנו בחוף הנדיר הזה - באופן הרמוני וחברותי ולא בליווית משקעים שבקלות יכולים להיווצר מקונפליקט טבעי בין בעל עסק לבין לקוחות, לקוחות בפוטנציה, ובעיקר משתמשים כמוני שאינם לקוחות (של ערן).
הרצון לחיות, קודם כל בהרמוניה ושלום, גורם לי באופן אישי, להימנע מהעלאת ביקורת כלשהי כלפי ערן או העסק שהוא מנהל. בנוסף, לא ברור לי באופן אישי מה אני זכאי לדרוש בתור מבקר/תייר/אורח/משתמש.
ייתכן שטיפול במיפגע בטיחותי ואסתטי כמו המדרגות הוא עניין שבינינו לבין העיריה ולאו דווקא מול ערן - ואני מתכוון במישור של לבוא בדרישות או טענות או ציפיות.
מהצד המסחרי -מכיוון שאנחנו לא קשורים בחוזה עם ערן ואנחנו לא יכולים (ומטעמי שלום והרמוניה - לאו דווקא מעוניינים) לבוא בדרישות או בקשות, אפשר למצוא פתרון שיגדיל את הסיכויים שמבקרים ואורחים כמוני, גם יהפכו ברמה כזו או אחרת ללקוחות ולכל הפחות יבואו ויהנו יותר מהחוף. זה בודאי לא נוגד את האינטרס המסחרי של מפעיל החוף.
הפתרון הוא בדמות מה שכותבים כאן באתר, לגבי ציפיות ובקשות ולגבי מפגעים נדמה לי שאפשר בהחלט לערב את העיריה ושהיא תפתור את הבעייה או הכלים שלה או שתבקש מערן שיעשה זאת עבורה.
חוץ מזה, נדמה לי שבגלל העובדה שערן נתפס קודם כל כגורם מסחרי, אזי פניות אליו בסגנון הנוקב עלולות להיתפס כבוטות יותר מאשר הן באמת, ולא בגלל הסגנון אלא דווקא בגלל החשש שמא חוץ מאשר ביקורת יש כאן נסיון ניגוח על רקע מסחרי. זה בעקבות האנונימיות (שהיא מובנת ולגיטימית אבל יוצרת עוד אפקט לוואי).
אחרי כל זה, כשתיגמר המלחמה, אני באופן אישי אשמח לראות את מפעילי המועדון עושים כמיטב יכולתם על מנת שהמקום יהיה יותר מסביר פנים וגם בטוח.
מה פתאום לשווא!
עצם העלאת השם שלך היא יופי של אירוע, מלא הוד ומטען רגשי.
אני המון זמן מתלבט אם להשחיל קצת משלי לתוך הנושא הזה שהרגישות שלו נובעת בכלל לא מהסגנון אלא מתוך הרצון של כולם להעביר את שעות הים הלא רבות שיש לנו בחוף הנדיר הזה - באופן הרמוני וחברותי ולא בליווית משקעים שבקלות יכולים להיווצר מקונפליקט טבעי בין בעל עסק לבין לקוחות, לקוחות בפוטנציה, ובעיקר משתמשים כמוני שאינם לקוחות (של ערן).
הרצון לחיות, קודם כל בהרמוניה ושלום, גורם לי באופן אישי, להימנע מהעלאת ביקורת כלשהי כלפי ערן או העסק שהוא מנהל. בנוסף, לא ברור לי באופן אישי מה אני זכאי לדרוש בתור מבקר/תייר/אורח/משתמש.
ייתכן שטיפול במיפגע בטיחותי ואסתטי כמו המדרגות הוא עניין שבינינו לבין העיריה ולאו דווקא מול ערן - ואני מתכוון במישור של לבוא בדרישות או טענות או ציפיות.
מהצד המסחרי -מכיוון שאנחנו לא קשורים בחוזה עם ערן ואנחנו לא יכולים (ומטעמי שלום והרמוניה - לאו דווקא מעוניינים) לבוא בדרישות או בקשות, אפשר למצוא פתרון שיגדיל את הסיכויים שמבקרים ואורחים כמוני, גם יהפכו ברמה כזו או אחרת ללקוחות ולכל הפחות יבואו ויהנו יותר מהחוף. זה בודאי לא נוגד את האינטרס המסחרי של מפעיל החוף.
הפתרון הוא בדמות מה שכותבים כאן באתר, לגבי ציפיות ובקשות ולגבי מפגעים נדמה לי שאפשר בהחלט לערב את העיריה ושהיא תפתור את הבעייה או הכלים שלה או שתבקש מערן שיעשה זאת עבורה.
חוץ מזה, נדמה לי שבגלל העובדה שערן נתפס קודם כל כגורם מסחרי, אזי פניות אליו בסגנון הנוקב עלולות להיתפס כבוטות יותר מאשר הן באמת, ולא בגלל הסגנון אלא דווקא בגלל החשש שמא חוץ מאשר ביקורת יש כאן נסיון ניגוח על רקע מסחרי. זה בעקבות האנונימיות (שהיא מובנת ולגיטימית אבל יוצרת עוד אפקט לוואי).
אחרי כל זה, כשתיגמר המלחמה, אני באופן אישי אשמח לראות את מפעילי המועדון עושים כמיטב יכולתם על מנת שהמקום יהיה יותר מסביר פנים וגם בטוח.