על ידי גולן » 21 פברואר 2009, 18:49
אלעד,
תודה על ההודעה.
אני הייתי עד למספר מקרים שבהם עירנותך מנעה אסון.
גם בתקופת העובד הקודם (אביב) אני זוכר מקרים בהם הוא הזעיק את המשטרה הימית והם חילצו אנשים.
כרגע הפיתרון הקיים לחילוץ הוא המשטרה הימית והייתי מציע לקיים ערוץ ישיר מולם במקרה חירום.
כלומר שיהיה שלט מחוץ למועדון עם הטלפון של הישיר של המשטרה בנמל ואולי גם של קמב"צ חיל הים בבסיס חיפה.
לדעתי חשוב לקיים פגישת תיאום עם המשטרה ולהבין מהם בצורה ברורה את מידת הזמינות שלהם לחילוץ ומתי הם מעבירים את הטיפול לחיל הים.
היו גם מקרים שבהם הסירה התעכבה קרוב לשעה מרגע ההודעה וחשוב לנו גם להבין את זה.
כמו כן אפשר לתאם בפורום עם עוד אנשים ערב לפני על גלישה במשותף.
אלעד,
תודה על ההודעה.
אני הייתי עד למספר מקרים שבהם עירנותך מנעה אסון.
גם בתקופת העובד הקודם (אביב) אני זוכר מקרים בהם הוא הזעיק את המשטרה הימית והם חילצו אנשים.
כרגע הפיתרון הקיים לחילוץ הוא המשטרה הימית והייתי מציע לקיים ערוץ ישיר מולם במקרה חירום.
כלומר שיהיה שלט מחוץ למועדון עם הטלפון של הישיר של המשטרה בנמל ואולי גם של קמב"צ חיל הים בבסיס חיפה.
לדעתי חשוב לקיים פגישת תיאום עם המשטרה ולהבין מהם בצורה ברורה את מידת הזמינות שלהם לחילוץ ומתי הם מעבירים את הטיפול לחיל הים.
היו גם מקרים שבהם הסירה התעכבה קרוב לשעה מרגע ההודעה וחשוב לנו גם להבין את זה.
כמו כן אפשר לתאם בפורום עם עוד אנשים ערב לפני על גלישה במשותף.