בורג פריקת הלחץ בגלשן

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.

BBCode כבוי
סמיילים כבויים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בורג פריקת הלחץ בגלשן

על ידי TISAN123 » 28 מרץ 2008, 18:14

תודה על התגובות.
אני חושב שהנזק מהפתיחה והסגירה של הבורג גדול מהנזק שיכול לגרום אי הפתיחה שלו. במיוחד כשהוא נמצא בתוך תיק שמגן מהשמש.

לא להתעסק עם לא צריכים

על ידי hoffman10 » 28 מרץ 2008, 09:35

הגישה שלי היא לא להתעסק עם לא צריכים.
תדאג שהגלשן יהיה בצל ולא תצטרך לפתוח את הבורג.
אם האוטו בטיסה או באוטו בשעות החמות, תפתח קצת ובזהירות. גם ההברגה פנימה צריכה להיות בזהירות ועדינות.

על ידי Idan L » 27 מרץ 2008, 21:38

יניבי26 תפסיק לבלבל לו ת'שכל - נראה לי שיש טופיק אחר שאתה צריך עוד לכתוב בו "אטרף בפורום ! ! ! :dw2r: " , לא?

על ידי TISAN123 » 27 מרץ 2008, 20:07

תמונות של מה?

על ידי יניבי26 » 24 מרץ 2008, 13:28

יש לך עוד תמונות לשלוח?

תשאיר סגור!

על ידי קובי » 23 מרץ 2008, 23:13

ידידי היקר
כמעט כל חנויות ההשכרה במאווי אוטמות את הבורג עם אפוקסי :lol:
אז אם אתה לא מטיס את הגלשן או משאיר אותו בתוך הרכב ביום חם -אן צורך לפתוח
מקווה שעזרתי :wink:

על ידי orih » 23 מרץ 2008, 13:46

אבינועם,
אם תעשה חיפוש בפורום עם מילת מפתח "בורג" (או הברגה), תמצא דיון מקיף, ואף יצרי שנערך בנושא לפני זמן מה. יש כאלו שמשאירים אותו סגור, ויש כאלה שפותחים אחרי יציאה מהמים, וסוגרים לפני הכניסה הבאה.
לייקרות של אוניל נראה לי שאפשר למצוא בחנות הגלישה בקסטרא.

בורג פריקת הלחץ בגלשן

על ידי TISAN123 » 23 מרץ 2008, 01:21

יום שישי הלכתי לים ובאתי לסגור את בורג פריקת הלחץ ולהפתעתי הבורג הסתובב כמעט חופשי בתוך ההברגה.
מסתבר שבגלשן הגדול{F2} ההברגה של הבורג היא מפלסטיק ושההברגה נשברה.
למזלי היה איתי אפוקסי שאיתו סתמתי את החור, הברגתי חזרה את הבורג וכיסיתי גם אותו בשכבה של אפוקסי.
שאלתי היא אם כדאי בכלל להתעסק עם הבורג הזה בגלשן החדש{הייפלי} שבו ההברגה היא אומנם ממתכת אבל עדיין אני לא בטוח שבריא לגלשן המשחקים עם ההברגה.
עד עכשיו הייתי מקפיד לסגור את הבורג רק לפני הכניסה למים כדי שהפרשי הטמפרטורות לא יזיקו לגלשן אבל עכשיו אולי עדיף להשאיר אותו סגור ולא לשחק איתו דבר שיכול להוביל לשחיקת ההברגה גם בגלשן השני.
שאלתי היא מה אתם עושים עם הגלשן שלכם, משאירים את הבורג סגור ואם כן לאיזו רמה של חוזק צריך לסגור אותו{כנראה אני גם קצת הפעלתי יותר מידי כוח בסגירה כי לא רציתי שייכנסו מים}
תמונה
שאלה נוספת- איפה יש לקנות באיזור חיפה לייקרה של אוניל.

חזרה למעלה