אינסרטים חדשים לרצועות,סיפור +תמונות,בהמשכים

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.

BBCode כבוי
סמיילים כבויים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אינסרטים חדשים לרצועות,סיפור +תמונות,בהמשכים

איתי כל הכבוד

על ידי hoffman10 » 02 אוקטובר 2007, 19:52

איתי כל הכבוד
יש לי גם שאלה אליך אבל זה בפרטי :wink: .

על ידי orih » 02 אוקטובר 2007, 18:52

למה לא קייט?

על ידי יהודה » 02 אוקטובר 2007, 09:50

מתי "הטסט"?
הדר , שמפניה.....
איתי , עבודה יפה ומאתגרת.
אני מנדב את החוף. רוח אין באופק....אולי שישי שבת.

על ידי הדר » 02 אוקטובר 2007, 00:45

אכן, עבודה מופלאה, מבית היוצר של הנגר-אומן איתי פרמינגר.
את הרעיון למיקום הרצועות לקחתי מגלשן RRD שראיתי ברודוס, ואשר מיקום הרצועות בו התאים לאירית.
בגלשן זה משנת 2007, הכניס רוברטו ריצ'י 20 אלף אינסרטים, כך שכל גולש/ת גדול,בינוני, קטן וזערורי, יוכל לכוון לעצמו את המיקום לפי גודלו ונטיותיו (המיניות).

עשיתי את החשבון שלהחליף את הגלשן יעלה לי כפול ממחיר "השתלת" האינסרטים הדרושים. ביחד עם זאת לא הייתי מעיז לחשוב על זה אם לא היה מדובר בעבודה של איתי !

מהכרותי הקרובה עם עבודות קודמות של איתי, כולל בניית גלשנים ברמה העולה על כל מה שראיתי , אני משוכנע שחוזק האינסרטים החדשים עולה על חוזק האינסרטים המקוריים. כן,כן, עד כדי כך !

זאת גם ההזדמנות להודות ליהודה שמצא בעבורי אינסרטים מתאימים (אחרי שלא מצאתי כאלו בשום מקום אחר), ומכר לי אותם במחיר הוגן.
ותודה גם לשאר חברי שעזרו לי ( הם פשוט נמנעו מלהפריע - :a )

על ידי wood1 » 01 אוקטובר 2007, 22:18

יהודה הנה האינסרטים שלך, בהדבקה ראשונית ואחרכך תמונה של הפדים
מודבקים חזרה
תמונה
תמונה

רון בקשר לכדאיות של העבודה ,ההחלטה היתה של הדר מכיוון שזה גלשן
שאירית תגלש עליו בעדינות אז אין פה סכנה להחלשות,כמובן שבגלשן
וויב רידינג קטלני לא היה מומלץ לבצע פתיחות גוף מרובות כל כך.
תודה על תצומת הלב :)

איתי 8O

על ידי carmicarmi » 01 אוקטובר 2007, 17:50

רון, כשאיתי סוגר גלשן, זה יותר טוב מהמפעל.
אני אומר את זה אחרי שטחנתי את הקאסטום שלי 3 שנים ואין אפילו סימני עייפות.

על ידי carbon fiber » 01 אוקטובר 2007, 17:39

איתי סחתיין וכל הכבוד באמת ומי כמוני יודע במה הדברים אמורים
זו באמת עבודה ממושכת ומייגעת ושוב יפה ,אבל שאלה אולי שהיתה אמורה להישאל לפני התיקון עצמו למה לשנות גלשן ברמת תיקון כזו ולא להחליף לגלשן מתאים יותר במידות?
אומנם ביצוע העבודה כשלעצמו זה אחלה וכייף ומאתגר אבל.............
החוכמה לא להגיע למצב של פתיחה כל כך מאסיבית של גוף ולא משנה כמה טוב שנהיה חדש זה לא יהיה !
אז אני מחכה לתשובות מבעל הגלשן והמתקן שלו

על ידי יהודה » 01 אוקטובר 2007, 17:23

אני לא רואה את האינסרטים שמכרתי להדר......
עבודה קשה ומחיבת דיוק רב...מקוה רק שהם לא יצאו בגלישה..כמה שאני מבין זה עבור אשה, אז לא יהיה מאמץ.
אני כרגע גם בקטע של החלפה , מחליף בית סנפיר של גלשן, כי הכל קרס בפנים
כולל הנעילה פחות בעיתי....
בהצלחה.

על ידי carmicarmi » 01 אוקטובר 2007, 08:56

איתי מייצר עבודות ברמה הגבוהה ביותר.
ריספקט.
יש הרבה קייטרים שגולשים על קאסטומים של איתי שנים והגלשנים אפילו לא מתעייפים.

על ידי aharon » 30 ספטמבר 2007, 20:19

ואולי בעתיד נזכה למיזוג בתחום ..
איתי ורון תיקונים ועצות בטלפון. :wink:

על ידי אורן » 30 ספטמבר 2007, 15:55

עבודה גאונית , ניראה כאילו העבודה ממש נעשתה במפעל , גם ראיתי את התוצאה הסופית , מושלם!!!!!!!!!!!!!!!

בגלל העבודה המקצועית של איתי , רוזן ומינץ בחרה לישלוח לו עבודות תיקון ולעבוד איתו , שכן תיקון שחזר מאיתי , לא היו עליו מעולם תלונות.......

מומלץ בחום

על ידי aharon » 01 ספטמבר 2007, 11:54

תמיד ידעתי שאיתי הוא לא סתם נגר גאון .
במקרה הנדון מדובר ממש בניתוח מסובך שאיתי מבצע בגלשן מסוג פנטיק כדי להתאימו לגולשת המצטיינת אירית בן טובים .

על ידי גולן » 30 אוגוסט 2007, 21:59

איתי נראה יפה ומעניין מאוד.
נשמח אם תוסיף פרטים.
אני מקווה שאתה יודע מה שאתה עושה ולא נפתחת לך הדלת של האוטו באמצע
הנסיעה.

אינסרטים חדשים לרצועות,סיפור +תמונות,בהמשכים

על ידי wood1 » 30 אוגוסט 2007, 21:46

קצת טכני אבל אולי זה יעניין אותכם, אני מוסיף עכשין אינסרטים לרצועות
בגלשן פנטיק ,העבודה כרוכה בקילוף של הפדים,השתלה של גושי איירקס
שלתוכם יושתלו האינסרטים החדשים,חיזוק של הכל בכמה שכבות בד עדין
הכל באפוקסי כמובן והדבקה מחדש של הפדים.
הקטע הבעייתי ביותר היה קילוף הפדים מבלי לגרום להם נזק.(כמעט מושלם)
הנה כמה תמונות של ההתחלה:
תמונה

תמונה

תמונה

המשך יבוא........

איתי 8O

חזרה למעלה