גימלאידה בסימן בת-גלים

פורום הנוסטלגיה של שכונת בת גלים.
זה המקום לחלוק חוויות משנים עברו לכל ילידי וחברי השכונה

מנהלים: batgalim, aharon

שלח תגובה
כרמל נאוה
הודעות: 313
הצטרף: 21 ינואר 2008, 21:53

גימלאידה בסימן בת-גלים

שליחה על ידי כרמל נאוה »

ביום שני השבוע נפתחה הגימלאידה הרביעית ביוזמת הגב' רות אשכנזי.
המופע המרכזי היה מחזמר "והגדת.... רק הגלים מגלים" על סיפורי בת-גלים בימי קדמא.
את סיפורי התושבים ליקטה, ערכה לשירים ומערכונים וביימה אפי אשכנזי באופן מדהים, הן את הצופה הרגיל ובפרט את הצופה הבת גלימי (ירדה לעומק נשמתנו).

שחקני המחזמר היו בני הנוער חברי להקת "כרמלים" של בי"ס ליאו-בק ובהשתתפות תושבי בת-גלים בעבר ובהווה.

צופים רבים מלמלו לעצמם ולחבריהם בסוף המופע שזה היה מופע מדהים וברמה שלא היתה מביישת מופעים בברודווי.

היוזמה להתמקד השנה בבת-גלים היתה של גב' עליזה שקולניק, תושבת השכונה וחברת "פורום בת-גלים".
רות אשכנזי סיפרה שתוך כדי התארחותה בביתה של עליזה ובאווירת הבית על רקע הים צפה ועלתה ההשראה והיוזמה
להתמקד בבת-גלים. עליזה זרקה את הרעיון ורות אשכנזי מייד נדלקה ורתמה את כולם להפוך את הרעיון למציאות ולהפיק מחזמר זה.
אין ספק שמחזמר זה תרם רבות להאיר את בת-גלים וקסמה באור הזרקורים לעיני כל תושבי חיפה, ולנו התושבים בעבר ובהווה מילא את לבנו
בשמחה ובגאווה על קסמה של השכונה, מהול בכאב לב על הפוטנציאל המבוזבז של השכונה שאינה זוכה לכבוד הראוי כשכונה הוותיקה בחיפה.

על יוזמה מבורכת זו כולנו מודים לעליזה ולרות ועל התוצאה המדהימה לאפי, למנהלת הלהקה מאיה, למפיקים ולמנהלים המוסיקליים,
לתושבי השכונה שהשתתפו ולכל העושים במלאכה.
תודה מיוחדת לחברי להקת הנוער "כרמלים" ברוכי הכישרון.

את שיר ההתרפקות על בת-גלים ביצע יליד השכונה, עוזי אברהם, בקולו הערב.
כמו-כן נחשפו כשרונות השירה של תושבי השכונה נחמה נוביק וצבי שקולניק שהפליאו בשירת הסולו שלהם בשיר הנערה מבת-גלים.
עליזה שקולניק הפתיעה שוב ביצירתיות שלה על ביצוע התפאורה לבמה.

לכולכם נתונה התודה.

צילומים מהמופע יועלו בהמשך.

בברכה.

נאוה כרמל.
.
.
.
נערך לאחרונה על ידי כרמל נאוה ב 13 נובמבר 2009, 15:17, נערך פעם 1 בסך הכל.
עליזה שקולניק ואני הננו העורכות של עיתון שכונת בת-גלים "עושים גלים". תושבי בת-גלים המעוניינים לכתוב לעיתון נושאים הקשורים לשכונה מוזמנים לשלוח כתבות למייל: carnav05@gmail.com או להשאיר הודעה במענה הקולי בטלפון: 04-8536697 בצרוף שם ומס' טלפון.
כרמל נאוה
הודעות: 313
הצטרף: 21 ינואר 2008, 21:53

מכתב תודה מנחמה נוביק

שליחה על ידי כרמל נאוה »

לכבוד, 19/10/09
מר יונה יהב – ראש העיר.
מר נסים שרם – יו"ר דירקטוריון אתו"ס.
מר דני פסלר – מנהל מרכז חינוך "ליאו-באק"
מר ערן דובובי – סמנכ"ל "ליאו-באק".
גב' רות אשכנזי – יוזמת הגימלאידה.
גב' מאיה סיגל – המפיקה, מנהלת להקת "כרמלים", מעצבת התפאורה והתלבושות.
גב' אפי אשכנזי – הבימאית, המנהלת האומנותית של הלהקה, הכוריאוגרפית והכותבת.
נועם זלטין – המפיק המוסיקלי (המעבד, המנהל המוסיקלי).
עליזה וצבי שקולניק – נציגי "פורום בת-גלים".
כל חברי להקת "כרמלים".

הנדון: הבעת תודה והערכה על העלאת המחזמר "בת-גלים, רק הגלים מגלים" במסגרת הגימלאידה-2009.
תושבי בת-גלים ולהקת ה"בת-גלימים" מודים על החוויה הנפלאה שהענקתם לתושבי חיפה בכלל ולתושבי בת-גלים לדורותיהם בפרט. תודה על שהעלתם את שכונת בת-גלים שלנו על הבמה במופע מרשים, מרהיב ומרגש, שעורר בנו געגועים והתרגשות רבה, הן למשתתפים והן לקהל הצופים.
הנאה רבה היתה לכולנו להשתתף במחזמר הנפלא שהועלה על בימת האודיטוריום יחד עם בני הנוער הנפלא, חברי להקת "כרמלים", מרכז חינוך "ליאו-באק", שהראו כישרון מופלא בשירה, ריקוד ומשחק. בלטה המשמעת וההשקעה הרבה מזמנם וממרצם, הנדרשים למופע מורכב זה. הם הצליחו להתחבר לסיפורינו ואלינו ובמופע הקסום שבו את לב הקהל הנלהב ואפילו קהל התלמידים היה קשוב וממושמע ונהנה מהמופע המדהים. גם הקהל, שאינו קשור לבת-גלים, גילה עניין מהמחזמר הקסום על בת-גלים שלנו, עד כי הפך המופע לשיחת העיר חיפה כולה ועלתה הדרישה למופע חוזר, בתקווה שאכן יהיה.

תודה מיוחדת למר דני פסלר ולערן דובובי על ההשקעה והתמיכה בלהקת ה"כרמלים" וטיפוחה ועל שאפשרתם את המופע הנפלא המשקף את הקשר הבין-דורי.
דני, הנך יכול להתגאות בחברי הלהקה המוכשרים שמעבר למקצועיות גילו גם דרך ארץ וערכיות ונתנו לנו, הותיקים, כבוד רב ויחס חם, והעניקו לנו חוויה קסומה משותפת והרגשה של חידוש נעורים. בעצם המופע וההתחברות לתחקירים על שכונתנו באו לידי ביטוי היחס והכבוד שנותנים חברי הלקה הצעירים למורשת ולדור הותיקים תוך הזדהות והתחברות להיסטוריה באופן יוצא מן הכלל.

תודה לראש העיר יונה יהב על הפרוייקט המדהים שנקרא "והגדת" במסגרת הגימלאידה. תודה שאפשרת מופע יוצא מן הכלל זה, שבו זכינו אנו הבת-גלימים להעלות את המחזמר שלנו כמופע מרכזי בערב הפתיחה של הגימלאידה ולהעלות בכך את קרנה של השכונה. כל תושבי השכונה שמחים שייחודה של השכונה התגלה לכל תושבי העיר, ומקווים שיהא זה מנוף לקידומה של השכונה ולפיתוחה.
חשיבות רבה לעצם הבחירה של בת-גלים כסנונית הראשונה, בעצם היותה מן השכונות הראשונות של העיר, לראשיתה של מסורת לסיפורי שכונות במטרה להנחיל את מורשת העיר לדורות הבאים.
הנך יכול להיות גאה בלהקת ה"כרמלים" המייצגת את עירנו במקצועיות ובאיכות, בטוב טעם ועידון.

תודה רבה למר ניסים שרם, מנכ"ל אתו"ס והאחראי על הגימלאידה, על פרוייקט מבורך זה ועל תמיכתך במופע מרגש זה ועל זה שאפשרת את העלאתו על בימת האודיטוריום. תודה על הרעיון היפה שבו מועברת מורשת העיר באמצעות הצעירים, ואשר לנו הותיקים נתן את ההזדמנות להיות שותפים בתהליך העלאת המופע החווייתי.

תודה לגב' רות אשכנזי הנהדרת והבלתי נלאית, יוזמת הגימלאידה שבחרה להעלות לבמה את שכונת בת-גלים בערב הפתיחה של הגימלאידה-2009, כראשית המסורת לסיפורי השכונות. תבורכי על המאמץ, הכוונה הטובה וההשקעה.
יישר כוח על האמונה והדבקות ברעיון. במשך מספר שנים יזמת את הרעיון של פרוייקט "והגדת", אשר מאחד את דור הותיקים והצעירים ומשנה לשנה הוא משתבח. את היא המנוע שמאחורי כל הפרוייקט הנפלא הזה ובזכותך הוא יוצא אל הפועל. מי ייתן ויתאפשר לך להמשיך עוד שנים רבות בפרוייקט זה ולקצור הצלחות נוספות.

רוב תודות מקרב לב והערכה רבה לצוות המקצועי הנפלא, שעבד עם להקת ה"כרמלים" - מאיה סיגל ואפי אשכנזי.
תודה רבה רבה למאיה הנהדרת, מנהלת הלהקה המוכשרת ומפיקת האירוע המוצלח והמרגש. הינך מנהלת את הלהקה ברוב רגישות, מתוך יחס אישי והקפדה על כל פרט בשיתוף פעולה מלא והרמוני עם אפי הבימאית המניב תוצאות מדהימות ותשבחות. ואכן, הודות לאישיותך המיוחדת קצרה הלהקה הצלחה רבה וחווייה קסומה לנו הבת-גלימים. מעבר למקצועיות חברי הלהקה הצעירים, איכותם כנוער ערכי בולטת במיוחד, וניתן לייחס זאת לאופן ניהולך את חברי הלהקה הן בהיבט המקצועי והן בהיבט החינוכי. כל זאת תוך כדי הקניית משמעת וערכים חינוכיים הבאים לידי ביטוי ביחס הבין-חברי בתוך הלהקה וכלפינו דור הותיקים. תודה על עיצוב התלבושות המדהימות והתפאורה היפה, שעצבת בכישרון רב ועל כל הפקת האירוע, שקצר הצלחה רבה ותשבחות. תבורכי על השקעתך הרבה בלהקה, ושבזכותך הועלה מופע נוגע לב זה באופן הכי מקצועי והכי מרגש שאפשר. מי ייתן ושתמשיכי לעבוד עם הנוער המוכשר עוד שנים רבות ולהגיע לשיאים שכאלו. יישר כוח !

תודה תודה תודה לאפי המוכשרת, המנהלת האומנותית הנהדרת, התחקירנית והכותבת, אשר שמעה את סיפורי הותיקים והשכילה לתמצתם למחזה שהעביר את הזיכרונות שלנו באמינות מפתיעה. הינך הבימאית הכישרונית והכוריאוגרפית המעולה שעשית כוריאוגרפיה נהדרת והעלית על הבימה את המחזמר על בת-גלים שלנו ברגישות רבה, בטוב טעם ובעידון רב, בריקוד ובתנועה, בשירה ובמשחק ברוב כישרונך והשקעתך. את היא זאת שכתבת את מילות השירים "בת-גלים - רק הגלים מגלים" ו"רק הים נשאר", שירים אשר הולחנו ע"י נועם זלטין ברוך הכישרון המוסיקאלי. ראינו כיצד נתת הדרכה מקצועית לחברי הלהקה, החדרת ערכים של מתן יחס בין-חברי ויחס לזולת. ולנו היתה זו חוויה לצפות בתהליכי הדרכתך את חברי הלהקה הצעירים ועיצובם כשחקנים מקצוענים וכנערים ונערות ערכיים. כמו-כן, התרשמנו כיצד דרשת משמעת ומקצועיות בלתי מתפשרת לצד רגישות רבה, הבנה ויחס חם. וכך, בזכות יפי אישיותך, כישרונך, מקצועיותך והשקעתך הרבה, התקבלה התוצאה המושלמת-להקה מקצועית וערכית, ומופע מוצלח מאין כמוהו, מדהים ומרגש!
נהנינו מהמפגשים עמכם בבת-גלים, מהחזרות המשותפות, ולמרות שאיננו מקצועיים הוצאת מאיתנו את המיטב. מבחינתנו העבודה עם הצעירים וההליכה יד ביד וכתף אל כתף עמם היתה חווייה בלתי נשכחת לכולנו.
מי ייתן ונראה אותך בעשייה מבורכת זו עוד שנים רבות, ומפרי עמלך ייהנו גם הדורות הבאים. כולנו תקווה שתהא המשכיות לשיתוף הפעולה בינינו ולעוד הופעות מוצלחות בהמשך. כה לחי !

תודה מיוחדת לנועם זלטין, המנהל המוסיקלי שהיה שותף לחווייה. תודה על שנתת לנו את ההזדמנות להתנסות לראשונה בחווית ההקלטות באולפן מקצועי. תודה על שגילית יחס אישי, אדיב ועדין מתוך רגישות ומקצועיות. תודה על העיבוד המוסיקלי המגוון, על השירים היפים על בת-גלים, אותם הלחנת בכישרון רב. עשית עיבוד מקורי שייצג נאמנה את רוח התקופה. השירים היפים ממשיכים להתנגן ואנו נהנים להשמיעם שוב ושוב. הערכתנו נתונה לך.
אישית ברצוני להודות לך על ההזדמנות החד-פעמית שבחרת בי כסולנית של להקת ה"בת-גלימים". התנסות זו היתה עבורי חווייה מכוננת ומעשירה, מרגשת ומגשימת מאוויים.

תודה רבה לבני הזוג עליזה וצבי שקולניק המקסימים, נציגי "פורום בת-גלים". תודה לעליזה הנהדרת על היוזמה ויצירת הקשר עם ההפקה, והדאגה לנו, חברי להקת ה"בת-גלימים". במרפסת ביתך על רקע הים במפגש עם רות אשכנזי הועלה הרעיון המבורך להפיק את המחזמר על בת-גלים, ועל כך תבורכי. הרעיון קיבל תאוצה במפגשי ההמשך עם מאיה ואפי.
תודה נוספת לך עליזה גם על תרומתך בעיצוב תפאורת הבמה המשקפת את היצירתיות שלך ואת כישורייך העיצוביים והאומנותיים.
תודה לצבי על כתיבת השיר "הנערה מבת-גלים" ועל הביצוע המפליא של קטע הסולו.

תודה לחברי להקת "כרמלים" ברוכי הכישרון על ההופעה המדהימה! הייתם נהדרים!!! כישרוניים אחד אחד!
הנני, שהייתי מורה לתלמידי "ליאו-באק", חוויתי חוויה אישית מיוחדת להופיע על הבימה יחד עם תלמידיי כתף אל כתף, התרגשתי מאוד לשיר אתכם ונשביתי בקיסמי כישוריכם.
לכולכם שלוחה ההערכה והברכה! הננו מאחלים לכם מופעים נוספים מרהיבים ומקצועיים שכאלו גם בעתיד, הצלחה רבה בהמשך הדרך! כבוד גדול היה לנו והנאה צרופה להופיע עמכם ולחוש את חדוות הנעורים וחוויית הביחד. ותודה על היחס החם לו זכינו מצדכם. אשרינו שזכינו להופיע עמכם. אוהבים אתכם!!! עלו והצליחו!

בברכה ותודה,
נחמה נוביק

בשם חברי להקת ה"בת-גלים ותושבי בת-גלים לדורותיהם.
עליזה שקולניק ואני הננו העורכות של עיתון שכונת בת-גלים "עושים גלים". תושבי בת-גלים המעוניינים לכתוב לעיתון נושאים הקשורים לשכונה מוזמנים לשלוח כתבות למייל: carnav05@gmail.com או להשאיר הודעה במענה הקולי בטלפון: 04-8536697 בצרוף שם ומס' טלפון.
שלח תגובה