פרוייקט "פארק פעילות וספורט - בבת גלים"

פורום הנוסטלגיה של שכונת בת גלים.
זה המקום לחלוק חוויות משנים עברו לכל ילידי וחברי השכונה

מנהלים: batgalim, aharon

שלח תגובה
סמל אישי של משתמש
Menahem
הודעות: 61
הצטרף: 04 נובמבר 2007, 21:58
מיקום: Florida, USA

פרוייקט "פארק פעילות וספורט - בבת גלים"

שליחה על ידי Menahem »

מנחם לס בתאריך 12/23/2007 6:57:43 PM

לכולם-מגרש משחקים ועוד

רובי יאנג ואני סיימנו זה עתה שיחה ארוכה, וחשבנו על כמה רעיונות להזזת עניין בניית מגרשי המשחקים (ועוד) במקום שהיו המגרשים ליד פסי הרכבת..

עכשיו הזמן לעשות זאת כל זמן שההתלהבות מהמיפגש היא עדיין בוערת בתוכנו, וכן ישנם עוד כמה דברים שהם פועל יוצא מהמיפגש כגון "וועדה", "חשבון בנק" ועוד שנשארו עדיין "בחיים" ואולי אפשר להשתמש בהם ולא נצטרך להמציא את הגלגל מחדש..

לפני שאני מתחיל אני רוצה שיהיה ברור לכולם שיוזם כל העסק הזה והרוח החיה ברעיון חידוש מגרשי המשחקים הוא רובי יאנג. אני מצטרף רק עכשיו אליו כעוזר. רובי עשה כבר עבודה רבה ביותר בעניין, כגון פגישות עם הקרן של עיריית חיפה, פגישות עם מהנדס העירייה, וישנם כבר תכניות משורטטות עם תמונות, רעיונות, ותקציב.

אני לא יודע אם רובי רוצה שכבר אנקוב בכמה $$ מדובר אז אשאיר זאת לו לעשות כשיחליט.

הסכום הכולל הוא גדול מדי מכדי שנוכל לאספו בינינו, ולכן אנחנו זקוקים לבעלי הון עם אהבה לבת גלים שישקיעו את הכסף.

אבל גם רובי וגם אני יודעים, ובוודאי יצחק דקל שעסק בתרומות כמקצוע, שתמיד קל יותר להשיג תרומה אם התורם יודע שאלה המתרימים עושים גם הם מאמץ אישי להשגת המטרה.

ז"א שאם נצליח לאסוף בינינו סכום מסויים - והוא לא חייב להיות גדול במיוחד - ונוכל לבוא לסמי או יואב כץ, או אנשים אמידים אחרים, עם הוכחה שגם אנחנו, הבת גלימים שרוצים בפיתוח מגרשי המשחקים, תרמנו כל איש כיכולתו ורצונו, אז קל הרבה מאד לבקש תרומה. התורם נעשה בכך "אחד מאיתנו" אך תרומתו מספיק גדולה כדי שיזכה שעל שמו ייקרא מגרש מסויים או מבנה מסויים. .

רובי ואני חשבנו שאם כל משפחה שהיתה במיפגש ואולי גם אחרים) תתרום עד 500 שקל למשפחה - וכמובן שמי שיכול יתרום יותר - אז תהיה לנו פתיחה משמעותית להתחלת איסוף והתרמת הכספים מבעלי הון.

אפשר לעשות זאת בעילום שם או לפרסם את שם התורם. מאחר ורובי, ועכשיו אני, העלנו את הרעיון, ואנחנו רוצים להזיז את הרעיון ולהפכו להתחלת מעשה, כל אחד מאיתנו (רובי ואני) מתחייב לתרום $500 כסיפתח.

אין שאלה שרובי צריך להיות יושב הראש של כל וועדה שתקום, ואני מתנדב להיות חבר וועדה. מה שאנחנו צריכים עכשיו אלה מתנדבים להקמת ו"וועדה להקמת פרק ומגרשי משחקים בבת גלים" (או משהו כזה).

הלוואי וחברי הוועדה של המיפגש יסכימו להיות חברים בוועדה החדשה כי אז יש לנו כבר התחלה ונסיון בפגישות, תפקידים, חשבון בנק, איש כספים, והעיקר תפוצת הרעיון בין כל מי שהיה או הוא בת גלימי.

רובי ואני החלטנו לפרסם זאת לכולם כי הקמת וועדה כזאת היא מין תהליך דמוקרטי, ואם רוב אנשי הוועדה של המיפגש יהיו מוכנים לשרת גם בוועדה החדשה, אז אולי ישנם גם אחרים בעלי יכולת וידע הרוצים להצטרף.

או, כמובן, שיכולה לקום וועדה חדשה לחלוטין. כל אחד צריך להביע דעתו ואני מאמין שנוכל לקרוא את התגובות ולהבין מה בני השכונה רוצים שיהיה.


זאת למעשה הסיבה שאני כותב מסר זה לכולם כך שמי שרוצה יביע דעתו, וכך עם כל המסרים והרעיונות, אולי יתפתח באופן טבעי מין דבר כפי שקרה ב-"מיפגש" כשפתאום נוצרה וועדה בעצמה, ללא "בחירות", אלא ע"י התנדבויות נטו.

אני אוהב את האתר של יורם וכמובן שאני לא יכול להחליט מה לעשות, אך הנה דוגמא לנושא התפור ל-"פורום" של אתר בת גלים בו אני פותח עוד מעט נושא חדש לפורום, עם ההודעה הראשונה שתהיה העתק של מסר זה, ואז בפורום נוכל להתרכז ר-ק בנושא האחד שהוא מגרשי המשחקים של בת גלים.

להיכנס לפורום קל בדיוק כמו להיכנס ליורם. פשוט תשימו ככתובת פייבוריטית את
batgalim.org.il
ואז לחיצה על הכתובת תכניס אותכם לשם, ואז קליק על "פורום" ואתם בפנים.

אז אני שם מסר זה שם, ופותח את הבמה לכל מי שרוצה להביע דעתו או להשתתף.

אני קורא גם לכל חברי הוועדה של המיפגש להתנדב לוועדה החדשה, כי וועדת המיפגש היתה וועדה עם כימיה טובה, אך במקרה זה נצטרך לעוד מתנדבים.

אז הכל הוא באופן כללי ביותר, אך ככה גם התחיל רעיון המיפגש שבתחילה היה רעיון קטן ולא יותר, וכולנו יודעים כיצד העסק ניגמר!

תודה

מנחם

נ.ב: אני לא בטוח אם חייבים להירשם לאתר בת גלים כדי שתהיה אפשרות לכתוב ולא רק לקרוא. אקי יענה לנו. אבל אם חובה להירשם, זה עניין של 20 שניות.

ו
נערך לאחרונה על ידי Menahem ב 23 דצמבר 2007, 22:47, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
aharon
הודעות: 1903
הצטרף: 11 ינואר 2006, 08:00

שליחה על ידי aharon »

מהסיבה שאנו לא מעוניינים שיכנסו לפורום גורמים שמפרסמים אתרים פורנוגרפים ,אנו מעדיפים עדיין שכל מי שרוצה לכתוב צריך לבצע הרשמה.
הרשמה היא חד פעמית ומאוד פשוטה. שימו לב שבסיום ההרשמה אתם נכנסים לתיבת הדואר שלכם ולוחצים על הלינק שקיבלתם.
מי שמתעוררת אצלו בעיה כל שהיא שיכתוב לכתובת savebatgalim@gmail.com ואנו נטפל בכל בעיה ובמקרה הצורך נבצע עבורו את ההרשמה ונשלח לו את השם והסיסמא.
אני בהחלט מבין את הסימפטיה הגדולה שיש לדף של מלצר אבל זה הזמן להשתדרג מעט ולקבל כלי שהרבה יותר נוח בו לדון בנושאים שונים ומגוונים .
אתם מוזמנים.
since1981[img]http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/y/a/m/_/g/a/l/5/3/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200603172339494748/200612200756569015/hatima.jpg[/img]אקי פלקסר0523715696
סמל אישי של משתמש
גולן
הודעות: 4120
הצטרף: 10 דצמבר 2005, 08:00
איזה_גולש_אתה: גולש חספקה
מיקום: בת גלים - על הספוט
יצירת קשר:

שליחה על ידי גולן »

גם אנחנו הגולשים חולמים חלומות ומחפשים תורמים.
החלום שלנו זה להפוך את כל האזור שבין בניין יוטבתה לבין המכון לחקר ימים
ואגמים לפארק ציבורי עם מאפיינים של ספורט ימי ואקסטרים.
במקום תהייה פעילות של גלישת רוח ועפיפון, מסלול ריצה ואופניים,
משטח החלקה לסקייטבורד ורולרבליידס.
יש לנו כבר שם:
פארק פל"א - פארק לספורט אתגרי.
וזה יהיה המשך ישיר לפארק הכט ויחבר סוף סוף את השכונה לחופים הדרומיים
של העיר.
אולי אפשר לשלב את החזון של הנוסטלגיה עם שלנו.
מנחם, אפשר להעלות את התוכניות שלכם לכאן?
סמל אישי של משתמש
Menahem
הודעות: 61
הצטרף: 04 נובמבר 2007, 21:58
מיקום: Florida, USA

למה שלא תישאל את כולם?

שליחה על ידי Menahem »

אני מציע שתכתוב עוד תגובה לנושא שהעליתי, הסבר את תכניותיכם, ושאל את הבת גלימים אם לדעתם צריך לחבר בין שני הפרוייקטים, או להשאירם בינתתי ניפרדים
סמל אישי של משתמש
Menahem
הודעות: 61
הצטרף: 04 נובמבר 2007, 21:58
מיקום: Florida, USA

מכתבים מרובי

שליחה על ידי Menahem »

בתאריך 12/23/2007 8:03:13 PM

המגרש

השם הרשמי של המגרש ליד פסי הרכבת הוא: "פארק פעילות וספורט-בת גלים". לדעתי האישית שם מעניין ומושך יותר הוא:"מגרשי האלופים". להלן הסבר קצר על התכנית שקיבלתי משמואל פרופר-מנהל אדמיניסטרטיבי של עירית חיפה. במכתבו מסביר מר פרופר את הרכב המגרשים שיכללו מתקני משחקים, מגרש כדורגל, מגרש כדורסל ופינת שעשועים. מצורף למכתב קיבלתי גם את המפה האדריכלית של אדריכל אמיר בלום ואומדן עבודות הפיתוח.
התכנית כוללת פינות ישיבה, תאורה, גינון והשקייה. המפה נראית נפלא והיא משתרעת לאורך של למעלה ממטר. לדעתי מגרש דשא עם השקייה וטיפול בדשא לא יחזיק מעמד יותר משנה אי לכך הייתי ממליץ על דשא סינטטני שמאד פופולרי היום בארה"ב. העלות הכוללת של התכנית המקורית היא $700.000. אני נמצא כבר בשלב החשוב ביותר של תכנית זאת והוא חיפוש ומציאת משקיע(ים). כאשר שוחחתי הבוקר עם מנחם לס על הנושא, הוא בא עם רעיון שאנחנו הבת גלימים צריכים להתחיל בתרומות ואם כל משפחה שהשתתפה במיפגש פלוס אחרים שלא הגיעו מכל סיבה שהיא למפגש יתרמו כיכולתם, יהיה קל יותר למצוא תורם רציני.
החלטתי לעבור מדיבורים למעשים ואני מצהיר כאן שתרומתי בסך $500 תעבור לחשבון הבנק בישראל ברגע שאדע מהו.
לסכום זה יהיה מבצע עצום לחדש את "מגרש האלופים" ולתת לדור הצעיר מקום נפלא לפתח את כשרונותיו.
מי שרוצה את האימייל שלי הריהו: ROBYY11@OPTONLINE.NET


Roby Young בתאריך 12/23/2007 8:49:57 PM

מגרש האלופים

מנחם לס הציע שאני אשרת בתפקיד חשוב בועדה לשפוץ מגרשי הספורט והשעשועים בבת גלים. אני מוכן לעזור בכל האפשר אבל בודאי לא להיות יושב ראש או כל תפקיד אחר. חברי הוועדה, אם תקום, חייבים להיות מקומיים ולא לגור בארה"ב. אעזור בכל מה שאוכל. רעיון יותר טוב הוא שהועדה הקיימת מהמיפגש או חלק ממנה תירתם למבצע עצום זה.
רובי יאנג
סמל אישי של משתמש
Menahem
הודעות: 61
הצטרף: 04 נובמבר 2007, 21:58
מיקום: Florida, USA

Roby Ypoung

שליחה על ידי Menahem »

You have to contact Roby Young who is trying to set a committee in Israel RIGHT NOW, the week of January 6th
roby young
הודעות: 51
הצטרף: 26 דצמבר 2007, 20:27

פארק פעילות וספורט- בת גלים

שליחה על ידי roby young »

ברצוני לעדכן את כל המעוניינים בנושא הנ"ל שקמה ועדה לטיפול במתקן זה והיא פועלת באופן יסודי ביותר בכל הזויות הקשורות למבצע מסובך זה. באותו זמן שהועדה נפגשת בחיפה אני ממשיך במאמצים למצוא תורמים בארצות הברית. יצרתי קשר עם תורמים פוטנציאלים ובשלב זה אני יכול רק להגיד שיצאתי מהפגישה בהרגשה אופטימית. אני מחכה לקבל מקרן חיפה את ההצעה, המפה והאומדן מתורגמים לאנגלית כדי שאוכל להגיש אותם בצורה מקצועית לגוף זה.
שלכם, רובי יאנג
roby young
הודעות: 51
הצטרף: 26 דצמבר 2007, 20:27

מידע נוסף על נושא זה בתיק ה-נוסטלגיה.

שליחה על ידי roby young »

מידע נוסף והרבה תגובות ניתן למצוא בדף הראשי של ה- פורום, בתיק הנושא את השם: נוסטלגיה, בנושא: פרוייקט-"פארק ספורט ונופש-בת גלים"
שלח תגובה