קריאה להצטרפות לצוות ההקמה של קואופרטיב אורגני ראשון בחיפה

פורום תושבי השכונה.

מנהלים: batgalim, כרמל נאוה

שלח תגובה
סמל אישי של משתמש
OrenF
הודעות: 2
הצטרף: 03 נובמבר 2010, 10:38

קריאה להצטרפות לצוות ההקמה של קואופרטיב אורגני ראשון בחיפה

שליחה על ידי OrenF »

חברות וחברים שלום רב,
בימים אלו ממש מתגבשת קבוצה של תושבי חיפה המעונינים להקים ביחד קואופרטיב אורגני.
הקואופרטיב הוא התארגנות של צרכנים במטרה לרכוש יחדיו מוצרי מזון ומוצרים נוספים. ההתארגנות מאפשרת קבלת מחירים זולים יותר, וכן שליטה רבה יותר על טיב ואיכות המוצרים. אנו נחתור לרכישת מוצרים אורגנים/אקלוגים/סחר הוגן/מקומיים.
משימת ההקמה היא מורכבת אך מעניינת. ביחד נחליט על המודל המתאים לנו (לאחר שנכיר מספר מודלים הקיימים בארץ), נבחר מקום ונכין אותו לשימוש, נאתר ספקים וצרכנים המעונינים להצטרף, ונפעיל את הקואופרטיב בתקופה הראשונה, עד שהוא ישגשג ויפרח.
מפאת גודל המשימה, אנו מעונינים לצרף אנשים נוספים לצוות המוביל. אנו זקוקים לאנשים עם ראש גדול, יצירתיים, שיודעים ואוהבים לעבוד בצוות ומתחברים לחזון. וחשוב לא פחות – אנשים שמוכנים לפנות את הזמן הדרוש לשם כך. כרגע מדובר על התחייבות לפגישה אחת לשבועיים ועבודה בבית בין פגישה לפגישה בהתאם לחלוקת העבודה שתוגדר. בתקופה של ההפעלה הראשונית של הקואופ שתימשך ככל הנראה מספר חודשים מדובר יהיה בלקיחת תפקיד מפתח בהפעלת הקואופ, שיידרוש כנראה 10-20 שעות שבועיות.
קצרה היריעה מלספר בהודעה זו את כל הסיפור. מי שנראה לו רלוונטי מוזמן ליצור קשר בהקדם לקבלת פרטים נוספים. הפגישה השנייה של הצוות המוביל מתקיימת היום (יום שלישי ה-23/11) בשעה 20:00 בהדר.
אורן פלקסר 054-9989302
שלח תגובה